
Najmłodszy brand polskiej spółki LPP nie zwalnia tempa, pojawiając się zarówno w dużych, jak i małych miastach europejskich. Zadebiutował na rynku 1 marca 2013 roku, otwierając swoje pierwsze sklepy w Polsce, natomiast dziś jest obecny w 20 krajach z siecią salonów stacjonarnych i prężnie działającym sklepem online. Niemal dokładnie po 11 latach od debiutu na rynku, w marcu tego roku swój tysięczny salon Sinsay otworzył w Gdańsku, gdzie swoje korzenie ma spółka LPP.
Marka nie zapomina również o wielbicielach zakupów online, którzy mają możliwość pobrania aplikacji umożliwiającej szybkie i praktyczne składanie zamówień, a od niedawna także dołączenia do pierwszego w rodzinie LPP programu lojalnościowego – Sinsay Club. Jego członkowie za każde dokonane zakupy otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na kupony rabatowe.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie