
W marcu pierwszy raz w historii regionu dosłownie każdy mieszkaniec będzie mógł pomóc w przekonaniu inwestora zagranicznego do stworzenia na Śląsku co najmniej 250 miejsc pracy. O wyborze Katowic bądź Poznania zdecyduje frekwencja i kompetencje osób, które 12 marca (środa) przyjdą na specjalne targi pracy. Właśnie ruszyła akcja promocyjna ZAANGAŻUJMY Śląsk.
www.facebook.com/ZaangazujmySlask
- Marketing wirusowy, marketing szeptany, czy poczta pantoflowa – nieważne jak nazwiemy ten pomysł. Najzwyczajniej poprosimy mieszkańców Śląska o dosłownie kilka minut wysiłku, który może przynieść wymierne korzyści dla nas wszystkich – Marcin Stańczyk, Urząd Miasta Katowice.
Co najmniej 250 miejsc pracy w różnym wymiarze czasu – to oferta firmy Teleperformance, która chce w Katowicach bądź Poznaniu utworzyć swój nowy oddział obsługujący rynek niemiecki. Szanse zatrudnienia mają osoby znające niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Jednym z najważniejszych elementów decydujących o ostatecznym wyborze lokalizacji będzie przebieg targów pracy, które Grupa Teleperformance zorganizuje w obu miastach – 12 marca w Katowicach (godz. 10.00-20.00 w hotelu Novotel) i 14 marca w Poznaniu.
- Inwestor chce porozmawiać z potencjalnymi pracownikami i pozna ich poziom języka niemieckiego, kompetencje komunikacyjne i umiejętności szybkiego przyswajania nowej wiedzy. Im więcej osób spełniających oczekiwania przyjdzie na spotkanie w Katowicach, tym większa będzie szansa, że inwestycja zostanie zlokalizowana właśnie na Śląsku – mówi Mateusz Skowroński, Pełnomocnik Prezydenta Katowic ds. Inwestorów Strategicznych. Niemieckojęzyczne centrum obsługi klienta ma powstać już w połowie 2014 r.
- Nasza działania w 100 proc. opieramy na zaangażowaniu mieszkańców regionu oraz urzędów i instytucji. Chcemy, aby jak największa liczba osób poświęciła parę chwil i wsparła projekt. Wierzymy, że się uda – mówi Marcin Stańczyk. – Przygotowując nasze działania tyle razy używaliśmy terminów „zaangażowanie osób i instytucji” czy „angaż do nowej pracy”, że w momencie podjęcia decyzji o nazwie projektu, najbardziej naturalną nazwą wydało nam się ZAANGAŻUJMY ŚLĄSK.
Głównym miejscem, w którym prowadzony będzie projekt jest fan strona www.facebook.com/ZaangazujmySlask W najbliższych 12 dniach regularnie będą pojawiały się na niej informacje o kolejnych działaniach realizowanych w ramach kampanii.
Opcja nr 3.
Nie znasz NIKOGO znającego język niemiecki i szukającego pracy, ALE chcesz się zaangażować
I tak możesz pomóc! Udostępniaj posty z naszego profilu na swojej ścianie, komentuj i lajkuj nasze wpisy. Dodatkowo do 12 marca wzbogać swojego avatara (to ten obrazek przy Twoim nazwisku ;-)) o grafikę naszej akcji.
A może sam masz pomysł, jak można jeszcze pomóc?
Uwaga! Opcję nr 1 można łączyć z nr 2 i nr 3. Opcję 2 z opcją 3. ;-)
***
O projekcie
ZAANGAŻUJMY ŚLĄSK to inicjatywa mająca zaktywizować region i pokazać, że dosłownie każdy mieszkaniec może pomóc w przekonaniu inwestora zagranicznego do stworzenia 250 miejsc pracy w naszym województwie.
Animatorem projektu ZAANGAŻUJMY ŚLĄSK jest Urząd Miasta Katowice.
O Teleperformance:
Grupa Teleperformance jest globalnym liderem w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Firma jest obecna w 276 centrach w 46 krajach, gdzie zatrudnia ponad 120 tysięcy specjalistów pracujących w 66 językach. Teleperformance jest organizacją zorientowaną na ludzi, umożliwiającą im łączenie pasji z pracą. Praca w Teleperformance to ciągłe dążenie do doskonałości, to praca oferująca rozwój, to praca w której chce się przebywać.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie