Reklama

W Galenie będzie biuro Urzędu Miejskiego? Ma kosztować ok. 200 tys. zł rocznie

AWAP
24/08/2015 13:40
Jaw.pl dotarł do informacji, że podczas Kolegium Konsultacyjnego padła propozycja utworzenia w galerii Galena Punktu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego. Takie udogodnienie miałoby kosztować gminę około 200 tysięcy złotych rocznie.

Sam koszt przystosowania lokalu miałby wynieść pomiędzy 60 tys. zł a 80 tys. zł. Miesięczny koszt eksploatacji wyniósłby 1722 zł, natomiast koszt mediów 600 zł. Utworzenie nowego biura wiązałoby się także z zatrudnieniem nowych pracowników. Według nieoficjalnych informacji mówi się o czterech osobach. Ten koszt oszacowano na około 14 tysięcy złotych miesięcznie.

Biuro miałoby być czynne od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 18:00, w zakresie spraw urzędowych związanych z meldunkiem, nadaniem numeru PESEL, dowodem osobistym, rejestracją pojazdów, prawem jazdy, a również obsługą przedsiębiorcy w zakresie spraw dotyczących rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej.

Pomysł może budzić wątpliwości, szczególnie, że przecież zaledwie kilkadziesiąt metrów obok znajduje się budynek Urzędu Miejskiego.

Czy pomysł wejdzie w życie? Przekonamy się niebawem.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Przemek Madej na Facebooku - niezalogowany 2015-08-26 08:47:27

    Rewelacja jestem za

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gunner1978@portal - niezalogowany 2015-08-25 18:07:31

    zapytaj Zdzicha, on wie co "ludzie na miescie mowia"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gunner1978@portal - niezalogowany 2015-08-25 18:04:56

    takie cos co udostepnil radny Kozik, to moze napisac kazdy posiadac komputera a nawet telefonu w dzisiejszych czasach. Jaka to ma wiarygodnosc, bez pieczatki, parafki itp itd? wiecej niz zerowa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamila Gugała na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 12:34:42

    galeria to galeria a nie ładny biurowiec, beznadziejny pomysł...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 12:26:56

    Franku - nie pisz proszę że nikt nie kasuje, jak zamieszczam odpowiedź a za jakiś czas ona znika - to co facebook sam decyduje co ma zniknąć?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 12:20:34

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=890082941045761&set=pcb.890083487712373&type=1&theater

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 12:20:18

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=890082941045761&set=pcb.890083487712373&type=1&theater

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 12:18:58

    niby taka przymiarka, propozycja, niezobowiązująca do niczego wizja, a cena metra kwadratowego tak jakby po konkretnych rozmowach i negocjacjach :) 1,23 za metr kwadratowy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 12:13:33

    Nie wiem, nie mam takiej informacji - zapewne jak już posiadasz kartę to jest tam wpisane kto wnosi sprawę na kolegium.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaw.pl - Jaworznicki Portal Sp - niezalogowany 2015-08-25 12:12:24

    Leszku nikt wpisów nie kasuje . Co z odpowiedzią na pytanie czyj to był pomysł ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 12:08:11

    Franku bo to zapewne Ty, posiadam informację więc się nimi dzielę (za to mi płacą) pracuję w Biurze Promocji i Informacji - tak? mam za zadanie informować mieszkańców - tak? więc to robię. A skoro już rozmawiamy - to dlaczego mój wczorajszy wpis z godz. ok 14.30 został usunięty? Czy wraz z kartą otrzymałeś również protokół z kolegium? czy miałeś wcześniej informację o tym że takiego punktu w Galenie nie będzie, czy zwyczajnie dałeś się komuś zmanipulować - czy taki profesjonalizm w działaniu dziennikarza zasługuje na medal?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaw.pl - Jaworznicki Portal Sp - niezalogowany 2015-08-25 12:02:18

    Leszek rozumiem ze Twój prywatny profil na FB to kolejne biuro promocji. Kolejne dobre praktyki Urzędu Miejskiego w dziedzinie PR, zasługujecie na medal za profesjonalizm.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-25 12:08:48

    Poświęcić choć chwilę na opracowanie prezentacji pomysłu, który już w zalążku jest bez żadnego logicznego uzasadnienia, to strata czasu... jeśli powierzyliście to zadanie tak na zabicie czasu praktykantowi, ok. Ale jeśli urzędnik, poświęca choć chwilę na opracowanie danych finansowych dot. takiego pomysłu - to jest strata czasu.Tak na poważnie, czyżby, ktoś się tam w Urzędzie nudził?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 11:54:59

    Nie mam zamiaru nikogo bronić, ale zanim podejmie się jakąś decyzję trzeba mieć jakieś informacje na podstawie których można ją podjąć - wbrew pozorom to nie wymaga dużo czasu aby określić szacunkowe koszty jakiegoś przedsięwzięcia. Proszę wziąć pod uwagę taką kwestię, że gdyby koszty (finansowe) jakiegoś działania były małe - a korzyści społeczne duże - to czemu nie. W tym przypadku okazało się inaczej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Chwał na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 11:49:24

    "na siłę" to było info jakoby to się mogło jeszcze zdarzyć. Ale fakt, że ktoś wpadł na tak majstatyczny pomysł warto było odnotować. Nazwisko pomysłodawcy także, Leszku drogi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 11:39:41

    nie nie powstałby - informacja w "prasie" pojawiła się w tym tygodniu - kolegium odbyło się 20 lipca - i już wtedy było wiadomo że takiego punktu nie będzie. Wyciąganie tego to zwyczajne szukanie sensacji "na siłę!"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-25 11:45:11

    Ta osoba musiała poświęcić wiele czasu (tak, tego za nasze podatki) aby opracować informacje, kosztorys... Przemyśleć kilka spraw, poszperać w stawkach opłat No dalej! Prosimy o nazwisko, ta osoba nawet jeśli nie dostanie premii zasługuje na publiczne uznanie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-25 11:35:37

    ha ha, a jednak prawda, że ktoś mądry wpadł na ten pomysł. Ciekawe czy gdyby nie przeciek do prasy i oburzenie mieszkańców to punkt by powstał... Jednak dziennikarze górą, a chciałbym poznać nazwisko pomysłodawcy/pomysłodawców jakże pięknej i światłej idei. Przecież za takie osiągnięcia ludzie biorą premie!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Roman Chodacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 11:24:54

    jaka szkoda!!!:) Ja jednak z uporem PREZYDENT I RADNI do Galeny, Wszyscy na tym skorzystają, ludziska przekonają się że to nie jest lekka praca, a Radnym na sobotnio-niedzielnych sesjach będzie towarzyszył prawdziwy tłum życzliwych słuchaczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-25 11:34:37

    Brawo! Ten kto wpadł na ten pomysł (otworzenie punktu w galerii), jest mocno oderwany od rzeczywistości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-25 11:32:08

    Link na dole, w komentarzu mayki@portal, dokument nie wskazuje jednoznacznie kto wpadł na taki pomysł... nie wiadomo też, jak sprawa została rozstrzygnięta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    biuro-promocji-um@portal - niezalogowany 2015-08-25 11:28:34

    KOMUNIKAT URZĘDU MIEJSKIEGO *** Nieprawdziwą jest informacja sugerująca, iż w powstającej w Jaworznie galerii handlowej "Galena" może zostać utworzony punkt obsługi mieszkańców Urzędu Miejskiego. Informacja ta pojawiła się na portalu www.jaw.pl (w materiale pt. "W Galenie będzie biuro Urzędu Miejskiego? Ma kosztować ok. 200 tys. zł rocznie" z 24 sierpnia 2015 r.) oraz w gazecie "Co Tydzień" z 19 sierpnia 2015 r (Blog pt. "W 13. roku panowania..."). Taka propozycja została przedstawiona na Kolegium Konsultacyjnym Prezydenta Miasta, które odbyło się 20 lipca br., jednak po jej przeanalizowaniu prezydent Paweł Silbert negatywnie ocenił projekt i NIE WYRAZIŁ ZGODY na utworzenie takiego punktu w "Galenie".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 11:21:31

    skoro redakcja dotarła do karty, nie powinna mieć problemu z dotarciem do protokołu z kolegium - zamieszczam jego fragment. Dla mnie jest to nic innego jak szukanie sensacji na siłę - mimo iż rozstrzygnięcie sprawy zapewne było redakcji znane.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miasto Jaworzno na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 11:20:33

    KOMUNIKAT URZĘDU MIEJSKIEGO W JAWORZNIE *** Nieprawdziwą jest informacja sugerująca, iż w powstającej w Jaworznie galerii handlowej "Galena" może zostać utworzony punkt obsługi mieszkańców Urzędu Miejskiego. Informacja ta pojawiła się na portalu jaw.pl (w materiale pt. "W Galenie będzie biuro Urzędu Miejskiego? Ma kosztować ok. 200 tys. zł rocznie" z 24 sierpnia 2015 r.) oraz w gazecie "Co Tydzień" z 19 sierpnia 2015 r (Blog pt. "W 13. roku panowania..."). Taka propozycja została przedstawiona na Kolegium Konsultacyjnym Prezydenta Miasta, które odbyło się 20 lipca br., jednak po jej przeanalizowaniu prezydent Paweł Silbert negatywnie ocenił projekt i NIE WYRAZIŁ ZGODY na utworzenie takiego punktu w "Galenie".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaw.pl - Jaworznicki Portal Sp - niezalogowany 2015-08-25 11:18:55

    Podobno już Alex biegnie do UM aby napisać tekst :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 11:15:06

    tak, znam - tak jak pisałem, żadnego punktu w Galenie nie będzie. Taki punkt to może i dobry pomysł - ale nie w tym przypadku - gdyż budynek UM jest po sąsiedzku powstającej galerii. Pomysł pojawił się na kolegium konsultacyjnym Prezydenta i został odrzucony z wiadomych powodów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-25 11:03:42

    Pomysł był, słyszałam o tym wcześniej, więc informacja na portalu nie jest zmyślona... nie znamy rozstrzygnięcia, oficjalnego. Panie Leszku Pan zna oficjalny stan rzeczy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mayki@portal - niezalogowany 2015-08-25 10:58:47

    ale.... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=890082941045761&set=pcb.890083487712373&type=1&theater

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ireneusz Budak na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 10:10:41

    hehe a co to za wynalazek i kto sie tam wypowiada,w takich czasach jak sa w tej chwili ,to wystarczy iskra,zeby bylo goraco

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    user1 - niezalogowany 2015-08-25 10:07:38

    Jak ktoś już wspomniał, mamy już odpowiedź na pytanie postawione w tytule: "Nie będzie żadnego punktu UM w Galenie." http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=126552743#post126552743

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krystian Sekunda na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 08:41:03

    w urzędzie mają kręcić "star Wars"?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Teresa Korona na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 07:57:28

    Mało mają biur ! cały urzad niech sie tam przeniesie zapełnią lokale które nie znalazły jeszcze włascicieli , kolejny idiotyzm !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 07:43:12

    my tu dyskutujemy sobie (całkiem kulturalnie, biorąc pod uwagę kwote 200 000 zł) a Prezydent i tak wszystkiemu zaprzeczy lub sprawe zbagatelizuje :) a tak własciwie to jak wyliczono te kwote i kto to wyliczył i na czyje polecenie? Hej, Panowie Dziennikarze i inni, wie ktoś coś?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-25 07:37:47

    Taki pomysl byl, juz jakis czas temu... Na szczęście tek kto wymyslil nie dostal poparcia, jak sie domyślam... Owszem, pomysł oteworzenia punktu UM ma sens w miejscach odleglych od centrum miast a nie w centrum handlowym w centrum miasta... W ogóle juz sama galeria handlowa w centrum miasta to hyl zly pomysl... No ale ten pomysł juz zrealizowano.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ireneusz Budak na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 07:00:02

    a kim Ty jestes??????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Kołodziejczyk na Fac - niezalogowany 2015-08-25 05:57:57

    Nie wiem kto tu kogo baranem nazywa... m

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antifa Jaworzno na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 00:23:14

    Takie pieniądze można przeznaczyć na rozwój kultury w naszym mieście :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy Krawczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-25 00:06:01

    No jasne! :) a z UM zróbcie BIEDRONKE albo TESCO! :P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kibel@portal - niezalogowany 2015-08-24 23:28:56

    Najpierw napisali głupot w artykule, a na końcu wrzucili zdanie "Czy pomysł wejdzie w życie? Przekonamy się niebawem." A wy jak te małe dzieci wyrazy oburzenia i wściekłości. Tak się manipuluje bezrozumnym stadem baranów. Głosujcie dalej na PO, PIS, SLD i innych będących u władzy bo właśnie przez takich ludzików jak wy oni rządzą przez ostatnie 25lat. Oto moja opowiastaka... Pan Kibel dotarł do informacji, że UM w Jaworznie ma rozdawać po 1000zł każdemu brunetowi i każdej blondynce. Warunkiem otrzymania zapłaty ma być ukochanie drwala na rynku. "Czy pomysł wejdzie w życie? Przekonamy się niebawem."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gunner1978@portal - niezalogowany 2015-08-24 22:24:53

    kolejna bzdura familii Matysikow. Lykacie wszystko jak mlode pelikany. Jest info z UM ze to fantazja CT

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzegorz Graczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 21:22:46

    debilizm

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Jagła na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 21:06:05

    Ten pomysł jest beznadzejny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek Gancarczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 20:36:18

    Prosze się tak nie ekscytować ta informacja jest nieprawdziwa! żadnego biura Urzędu Miejskiego w Galenie nie będzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ineza Buuhahaa na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 20:29:25

    Skandallll!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aleksandra Czogiel na Facebook - niezalogowany 2015-08-24 20:06:00

    Najlepiej biuro na każdej ulicy w każdej dzielnicy. I najlepiej pożenić tak aby jedną sprawę należało załatwiać minimum w dwóch dzielnicach. Jakież to korzyści dla miasta! Dodatkowe miejsca pracy, petenci korzystający z komunikacji miejskiej, "zamiejscowi" poznający uroki jaworznicjich dzielnic... Że też nikt na to wcześniej nie wpadł, cóż za niedopatrzenie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Robert Kawala na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 20:04:08

    Bo urzędnicy się nie mieszczą w tych wszystkich budynkach Urzędu i potrzebny jest większy metraż

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-24 19:55:21

    świetny pomysł, proponuję by następne punkty otworzyć w Lidlu, Biedronce, Aldi, Kauflandzie.... Miasto przyjazne dla mieszkańców!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Małgorzata Abramczyk na Facebo - niezalogowany 2015-08-24 19:37:01

    Jakie 1700zl najpierw sprawdzić trzeba ile zarabia pracownik urzędu miejskiego w jaworznie , dodać premie a później komentować pensję urzędników, co do pracy na terenie galeny urzędników państwowych to już kpina totalna.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiesław Drabik na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 19:34:01

    A biedni niemają co jdś

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Bańkowski na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 19:15:37

    a ty co urzędnik ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aspargus - niezalogowany 2015-08-24 19:14:38

    Hejtu! Więcej hejtu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marzenna Wysocka-Szatko na Fac - niezalogowany 2015-08-24 19:04:38

    Może punkt na Osiedlu?? Chociaż My i tak zawsze lekko "w plecy" do innych, sąsiednich miast.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marzenna Wysocka-Szatko na Fac - niezalogowany 2015-08-24 19:04:00

    Być może, lecz w czasie wakacji dobiło mnie, że praktycznie bez szans było cokolwiek załatwić w urzędzie bo...wakacje i czynne do 13 (oprócz czwartku chyba). Natomiast warto zastanowić się nad otwarciem i załatwianiem spraw podstawowych trochę dłużej niż do 15-16.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-24 19:00:54

    Tylko czy tam punkt nie powstał dlatego, że daleko mieszkańcom do budynków magistratu? To nie takie same sytuacje... tym bardziej że obok jest budynek na placu Górników... to bez żadnego sensu! Nie ma co naśladować rozwiązań innych miast na ślepo... gdyby punkt miał powstać w Jeleniu, czy Byczynie... to byłaby sytuacja prawie podobną do Krakowa i bardziej uzasadniona.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marzenna Wysocka-Szatko na Fac - niezalogowany 2015-08-24 18:15:53

    W Krakowie, w Galerii Bronowice to działa i jest ok. Można spokojnie wszystko załatwić np. w sobotę, albo w każdy inny dzień tygodnia, a nie patrzeć, do której urząd jest czynny. A urzędów też nie brakuje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 18:12:58

    To znaczy ze nie było takiego pomysłu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    janusz66@portal - niezalogowany 2015-08-24 18:11:13

    Spokojnie. Czym się podniecacie? Czy to jest stanowisko UM? Zastanówcie się trochę. Czy gdziekolwiek w Polsce w jakiejkolwiek galerii jest przedstawicielstwo jakiegokolwiek urzędu miejskiego, wojewódzkiego czy ministerstwa. Urząd w prywatnej galerii między pralnią a butami? Wiarygodność tego portalu jest bliska zeru a właściciele przegrali już kilka spraw w sądzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 17:56:06

    A sesje rady miejskiej w KFC ;-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rafał Bulek na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 17:55:25

    WYP....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dagmara Gorczyca na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 17:55:01

    Żadnych urzędów w Galenie !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Małgorzata Milewska na Faceboo - niezalogowany 2015-08-24 17:09:33

    Ni cholera żadnych biurokracji w Galenie tam się idzie odprężyć a nie załatwiać sprawy biurowe

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zero na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 17:01:08

    Co dokładnie miałby oferować tam Urząd Miejski, czego nie może oferować w swojej własnej placówce kilka kroków dalej?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr Szczudlo na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 16:50:43

    Np. USC ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Małgorzata Tukaj na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 16:32:24

    Bardzo głupi pomysł

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krystian Sekunda na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 16:32:11

    żeby urzędnicy blisko na zakupy mieli? :D bo póki co to na kocią w godzinach pracy dość spory kawałek trzeba popierdalać :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Roman Chodacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 16:14:50

    a dlaczego nie???, biuro Prezydenta w takim oszklonym gabinecie na parterze przy wejściu, dobry przykład ! każdy podatnik mógłby zobaczyć jaka to ciężka praca, a w sobotę i niedzielę, dyżury radnych, no co w tym złego, zgódźmy się, Prezydent i Radni do GALENY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:58:11

    Dobrze, że prasa się tym zajęła. Dzięki temu za chwilę przeczytamy wyjaśnienia, że to nie tak, że to tylko projekt, że wniosek nie został przecież wcale przyjęty na kolegium itd. A kto był autorem tego pomysłu składanego przed kolegium? Komu zrodził się on w głowie? Da się z nim porozmawiać?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Chwał na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:51:12

    No Asiu, tym razem się zgadzamy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Chwał na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:50:02

    Dzisiaj w Carrefourze dzieciaczki akurat stały i zbierały na przybory szkolne - wolontariat. Kasa jak znalazł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Chwał na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:48:46

    Agnieszka Zdunik-Cebula - o, nie jestem klientem? To dlaczego płacę w Urzędzie skarbowym 18zł za ksero karteczki A5 które sam bym sobie załatwił za 10gr mając dostęp do SWOICH WŁASNYCH (sic!) danych? "petent", "strona", pierdolenie. "Ofiara kradzieży" - ten termin pasuje najbardziej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Chwał na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:45:24

    Warunek: wypad z innych budynków w całym mieście. Tyle w temacie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adek Knapik na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:38:44

    Urząd? Za mało wygody już mają? Teraz już 30 min przed zamknięciem ludzi by odsylali z kwitkiem bo Oni już zamykają, a dlaczego? Aby zdążyć na zakupy :/ Człowiek teraz normalnie pracując, zdarzy mu się, że 15 min przed zamknięciem przyjdzie coś załatwić, bo niema innej możliwości (choćby odebrać tylko Dowód Rejestracyjny, co trwa dosłownie 5 min) to powiedzą, że Oni za 15 min zamykają i JUŻ nie przyjmują nikogo!!! 200 tyś. rocznie można by przeznaczyć dla Dzieci, które naprawdę tego potrzebują - choćby na posiłki w szkołach lub wyżywienie nawet tylko częściowe w przedszkolach!! MIASTO MA ZA DUŻO PIENIĘDZY?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbyszek Turek na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:33:53

    W UM mają pełno niepotrzebnych biurokratów niech ktoś z nich sie tym zajmie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-24 15:50:23

    Trzy budynki UM w centrum miasta... a podatnicy mieliby płacić 200 tys w prywatne ręce? Rozumiem, że Galena nie wynajęła wszystkich lokali, ale ten pomysł, jeśli przejdzie, nie ma racjonalnego wytłumaczenia... Czy rozważa się wynajem w innym obiekcie zlokalizowanym w centrum Jaworzna? Czy był przetarg? Jeśli to nie plotka... to ktoś albo jest niepowazny, albo bezczelny...!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Kołodziejczyk na Fac - niezalogowany 2015-08-24 15:25:09

    Miejsc pracy ludziom zapewnić nie moga bo niby kady brak ale na utrzymanie takiego biura się jak zawsze znajdą. Panie prezydencie idź do biura pracy i zobacz ilu bezrobotnych czekających na pracę jest do cholery.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przemek Koźmin na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 15:03:59

    Jaki Pan taki kram plan

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Małgorzata Kobylińska na Faceb - niezalogowany 2015-08-24 14:47:43

    Prawda jest ze w tej wypowiedzi tylko slowo mordy jest obraźliwe. Na taką opinię panie biurwy same zapracowaly.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Danuta Antonowicz na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:44:07

    Słowa użyte są obraźliwe i nie potrzebne. Ale faktycznie do centrum handlowego idę na zakupy a nie załatwiać swoje urzędowe sprawy. Urząd jest niewiele dalej, dlaczego nie może pozostać tam gdzie jest? Rozumiem, że pewnie to będzie na zasadzie że w galenie będzie dłużej otwarte i będzie tylko dodatkowym urzędem. Dlaczego w takim razie nie otworzyć urzędu dłużej w urzędzie? Według mnie to bardzo głupi pomysł

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Małgorzata Kobylińska na Faceb - niezalogowany 2015-08-24 14:43:11

    A za co mają dostać wiecej? Przecież one tam praktycznie nic nie robią. Ekspedientka w sklepie mniej zarobi a się narobi sto razy bardziej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewelina Koper Studnicka na Fac - niezalogowany 2015-08-24 14:38:59

    Ale niby po co

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Zdunik-Cebula na Fac - niezalogowany 2015-08-24 14:33:57

    Sławomir Łaźnia klientem to Ty jesteś w sklepie natomiast w urzędzie petentem lub stroną jak kto woli w terminologii Kodeksu postępowania administracyjnego , reszty Twojej wypowiedzi nie skomentuję .....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Patryk Pasha Woroniecki na Fac - niezalogowany 2015-08-24 14:31:50

    niby po jakiego ciula ? ;) jak urząd jest blisko Galeny ? :v

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sławomir Łaźnia na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:27:45

    Po pierwsze w Urzedzie obsługuje się klienta a nie petenta jak w latach osiemdziesiątych po drugie te naburmuszone mordy za swoje 1700 wypłaty zbyt wiele nie zakupią a po trzecie kto Ci bronił zostać urzędnikiem mogłabyś siedzieć w biurze z naburmuszoną mordą. Jednak sądząc po sposobie Twojej wypowiedzi edukacje zakonczylaś na gimnazjum a to moze byc problemem nie do przeskoczenia w walce o urzędowy stołek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dorota Guja na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:27:23

    Pomysł beznadziejny. ....nie podoba mi się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Angelika Kurasz na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:24:26

    Pomysl beznadziejny,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:23:14

    a może to jest tak genialny pomysł, że ja tego pojąć nie mogę? skoro to takie dobre dla mieszkańców, no to ja chce tam mieć jeszcze MOPS, PUP, MZNK, MZDiM, Izbe Pamięci Muzeum Miejskiego i filie Izby Wytrzeźwień w szystko czynne w godzinach otwarcia Galeny. No i oczywiście koncerty eMBand i Archetti i świetlice MCKiS, gdzie zostawie dziecko na czas załatwiania zakupów i spraw urzędowych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iwona Łysik na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:19:06

    Nie rozumiem po co takie chamskie słownictwo ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Zdunik-Cebula na Fac - niezalogowany 2015-08-24 14:11:49

    do galerii to ja idę na zakupy i mile spędzić czas ze znajomymi w kawiarni a nie patrzeć na wredne naburmuszone mordy niezadowolonych urzędasów!!! A z resztą w zwykłych biurach im się robić nie chce to w galerii tym bardziej paniusie będą zajęte zakupami zamiast obsługą petenta!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rene Rene na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:09:36

    No fajnie ale pod warunkiem że będzie tam Urząd czynny do 21:00 HAHAHA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Bańkowski na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 14:08:43

    przecież urząd jest pare kroków dalej... nie ma gdzie wcisnąć kuzynki po rodzinie ? niech zapierdala do biura pracy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna Grzybowska na Facebo - niezalogowany 2015-08-24 14:02:25

    Nie mogli dać głupszego pomysłu. Urzędasów już jest za dużo, mimo to ciężko cokolwiek załatwić no i do tego są obrażeni jak muszą coś zrobić...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Hopkowicz na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 13:52:47

    Pomysł absurdalny...Ale czego się spodziewać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bogdan Zborowski na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 13:47:44

    Paranoja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dawid JesTak Dworak na Faceboo - niezalogowany 2015-08-24 13:44:58

    mało budynków mają jeszcze ? żeby coś załatwić trzeba po całym mieście gonic...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    EwelinKa PawlowiCz na Facebook - niezalogowany 2015-08-24 13:44:04

    Nie...nie podoba sie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ireneusz Budak na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 13:42:28

    ci co wybrali Prezydenta niech placa za galene

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ireneusz Budak na Facebooku - niezalogowany 2015-08-24 13:41:57

    po paszporty trzeba jechac do Chrzanowa a do galeny po co????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do