REKLAMA

W każdym dużym mieście znaleźć można szereg rozmaitych reklam. Agencje marketingowe sięgają po rozmaite nośniki reklamy, dając swoim klientom naprawdę bardzo duży wybór. Do tych ciekawszych, których popularność jest ogromna zalicza się citylighty. To dobry wybór, jeśli szukasz takiej reklamy, która sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nie brakuje ludzi. Obecnie to jedna z bardziej nowoczesnych reklam zewnętrznych, która przynosi naprawdę bardzo dobry efekt.

Czym jest citylight?

REKLAMA

City light to nośnik reklamy, który każdego dnia widzą mieszkańcy dużych miast. Terminem tym określa się specjalne tablice, na którym umieszcza się wydruki reklamowe o różnych formatach. Dostępne są citylighty o standardowym wymiarze, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić te, których format nie jest typowy. Jeśli zależy Ci na tym, aby wyróżnić się na tle innych, te drugie to naprawdę dobry wybór. Najczęściej citylighty montowane są na przystankach komunikacji publicznej, a więc w miejscach, w których przewija się ogromna liczba ludzi.

Gdzie można zamontować city light?

Citylight to nośnik reklamy, który jest niezwykle uniwersalny. Może mieć postać niezależnej tablicy, która ustawiona zostaje w dowolnym miejscu. Może także znaleźć się w osłonie bocznej wiaty przystankowej. To właśnie z tym elementem większość z nas kojarzy citylighty. Niewątpliwym atutem tego drugiego rozwiązania jest brak nadmiernej ingerencji w miejski krajobraz. To sprawia, że takie nośniki mogą stosowane nawet tam, gdzie reklama została uregulowana przez wewnętrzne przepisy gminy czy miasta. Nie będzie ona przysłaniać najważniejszych obiektów, trudno będzie również uznać, że szpeci miejską przestrzeń. Jednocześnie będzie naprawdę dobrze widoczna dla tych, do których jest adresowana. Obok citylight bardzo trudno przejść obojętnie.

Jakie zalety mają citylighty?

Ogromną zaletą citylight jest to, że ten nośnik reklamy może się doskonale wtopić w otoczenie, jednocześnie spełniając swoją rolę. Reklama na przystanku komunikacji miejskiej każdego dnia dociera do tysięcy odbiorców. To oznacza, że jej zasięg jest naprawdę ogromny. Mówiąc o reklamie, nie można zapomnieć, że będzie ona skuteczna tylko wówczas, gdy będzie docierała do adresata. W przypadku citylight jest to naprawdę bardzo proste.

Tym, co stanowi o sile tego nośnika reklamy jest również możliwość jej podświetlenia. Decydując się na takie rozwiązanie, możesz mieć pewność, że będzie ona doskonale widoczna niezależnie od warunków pogodowych oraz pory dnia. Również po zmroku, a nawet w naprawdę pochmurne dni odbiorcy będą mogli zobaczyć to, co zostało umieszczone na tym nośniku reklamy.

Mówiąc o city light, należy również podkreślić, że jest to rozwiązanie pośrednie między wielkimi billboardami, a mającymi niewielki rozmiar plakatami. Te pierwsze mogą być przez niektórych odbierane jako zbyt absorbujące przestrzeń, te drugie są często mało widoczne, a więc nie do końca spełniają swoją rolę. Citylight mają rozmiary, które idealnie wtapiają je w otaczający krajobraz, jednocześnie zachowując czytelność na naprawdę wysokim poziomie.

Jaki rozmiar citylight wybrać?

Decydując się na reklamę typu citylight, musisz pamiętać, że nie ma ona jednej, stałej ceny. Koszt, jaki trzeba ponieść jest zawsze zależny od tego, jak duża będzie reklama. Możesz zdecydować się na citylight:

  • wolnostojące;
  • wbudowane w przystanek autobusowy;
  • na słupach.

Ostateczny koszt reklamy warunkowany jest również przez zastosowanie dodatkowych elementów, do których zalicza się oczywiście oświetlenie. Pamiętaj jednak, że często opłaca się zapłacić nieco więcej, ale zyskać reklamę, która będzie doskonale widoczna niezależnie od pory dnia i nocy. Jeśli interesują Cię bardzo solidnie wykonane citylighty, zwróć uwagę na citylighty znajdzreklame. Wchodząc na stronę https://www.znajdzreklame.pl/citylighty, poznasz szczegóły oferty.

Jaka powinna być reklama umieszczona na citylight?

Niezależnie od nośnika reklama powinna spełniać kilka istotnych cech. Przede wszystkim musi być atrakcyjna dla odbiorcy. Ważne jest, aby wszystkie znajdujące się na niej elementy graficzne były czytelne i wyraźne. Projektując reklamę, pamiętaj, że będzie ona wizytówką Twoją i Twojej firmy/produktu/usługi. Ważne jest odpowiednio dobranie kolorów – muszą one być dopasowane tak, aby tworzyły estetyczną, spójną całość. Tym, co sprawdza się w przypadku przekazów reklamowych jest odwoływanie się do emocji. Warto również zadbać o to, aby potencjalnego odbiorcę nieco zaskoczyć. Z całą pewnością nie sprawdza się nawiązywanie do pomysłów innych firm. Reklama ma Cię wyróżnić, a nie pokazać, że jesteś jedną firmą z wielu.

- REKLAMA -


Zewnętrzne linki