
Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w pięciu kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę oraz wrzutnia. W oddziale obsługę klientów prowadzi 18 doradców ze wszystkich linii biznesowych – klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz z zakresu kredytów hipotecznych.
Wyjątkowa grupa klientów, która wg Pani wymaga szczególnej troski i zaopiekowania to…?
- Każdy klient zasługuje na specjalną opiekę i jest dla nas równie ważny. Szczególną uwagę przykładamy z moim zespołem do dyskrecji i poczucia bezpieczeństwa obsługiwanych klientów. Grupą, która potrzebuje wyjątkowego zaopiekowania są osoby starsze, które ostrzegamy przed niebezpieczeństwami, jak np.: oszustwa na policjanta, wnuczka i przede wszystkim, edukujemy jak bezpiecznie korzystać z nowych rozwiązań przygotowanych przez bank.
Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po zmodernizowaniu oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?
Z wielką niecierpliwością czekamy na finalizację budowy fabryki samochodów elektrycznych w naszym mieście oraz rozwój Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego. To dla naszego biznesu MSP ogromny potencjał oraz możliwość pozyskania nowych klientów. Liczymy również na tworzenie nowych miejsc pracy, a tym samym pozyskanie klientów również w biznesie klienta indywidualnego. Modernizacja oddziału zapewni nam komfort spotkań, ułatwi prezentację produktów oraz poprawi jakość obsługi. W komfortowych warunkach z pewnością łatwiej i przyjemniej będzie finalizować umowy.
Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?
Oczywiście, że tak. Bardzo zależy mi na tym, aby bank był rozpoznawalną marką wśród mieszkańców Jaworzna. Uczestniczymy w imprezach lokalnych, podczas których organizujemy liczne zabawy i konkursy dla dzieci, a ich rodziców w tym czasie zapoznajemy ze stale rozwijającą się oferta produktową. Współpracujemy z Jaworznicka Izbą Gospodarczą, a tym samym z miejscowymi przedsiębiorcami. Poznajemy ich potrzeby i problemy. Opiekujemy się SKO i stale organizujemy lekcje przedsiębiorczości dla uczniów i przedszkolaków. Pracownicy oddziału chętnie wspierają lokalne akcje charytatywne, jak Szlachetna Paczka, Pomoc dla Ukrainy. Staramy się być blisko naszych klientów obecnych i przyszłych.
[vc_facebook]
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie