
Czy jesteś zadowolony z usług Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Jaworznie, a może masz zastrzeżenia, które chciałbyś zgłosić? PKM Jaworzno przeprowadzana badania satysfakcji pasażerów. Stworzyli anonimową ankietę, w której znajduje się 12 pytań odnoszących się do jakości usług, potrzeb związanych z dojazdami i przesiadkami, obsługi klienta oraz sugestii dotyczących możliwych usprawnień.
Ankieta jest całkowicie anonimowa i składa się z 12 pytań – 11 zamkniętych oraz jednego otwartego. Jej wypełnienie zajmuje zaledwie kilka minut. Pytania dotyczą zarówno ogólnej oceny komunikacji obsługiwanej przez PKM Jaworzno, jak i oczekiwań wobec świadczonych usług.
Jedno z pytań pozwala wskazać, które elementy wymagają poprawy. Pasażerowie mogą wybrać takie kwestie jak czystość i jakość pojazdów, pracę kierowców, częstotliwość kursowania, punktualność kursów, lepsze dostosowanie rozkładów do godzin pracy i zajęć szkolnych oraz bliskość przystanku.
Link do ankiety: tutaj.
Oprócz ankiety internetowej, już wkrótce badania opinii będą prowadzone także bezpośrednio na przystankach i w autobusach przez specjalnych ankieterów.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Niech PKM zrobi porządek z brudasami-menelami,którzy jeżdżą wygodnie rozsiedzeni,bez biletu i roznoszą brud,smród i robactwo!!!Ja płacę za bilet i nie mogę autobusem spokojnie dojechać do celu,bo taki jeden z drugim zasmrodzi cały autobus!!!