Reklama

Linki SEO 

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
06/10/2022 20:16
Jako użytkownik Internetu, w szczególnie osoba, która oferuje produkty lub usługi online, być może słyszałeś o słowie pozycjonowanie. Jest to skuteczna forma promowania strony www, z uwzględnieniem organicznych wyników wyszukiwarki.

Aby twoja strona pozycjonowała dobrze online, możesz wykonywać szereg działań: na stronie (on-site) i poza stroną (off-site). Do tych pierwszych należy między innymi optymalizacja strony pod kątem wymagań wyszukiwarki, tworzenie treści, które są publikowane regularnie oraz z uwzględnieniem słów kluczowych. Do tych drugi należą na przykład linki SEO.

Czym są linki SEO?


Choć działania off-site realizowane są poza daną witryną internetową, są one z nią bezpośrednio związane. Należy do nich między innymi link building – a więc tworzenie linków, które prowadzą bezpośrednio do danej strony.

Link ma odsyłać użytkownika do konkretnej strony internetowej. Linki SEO mają za zadanie nie tylko odsyłać do danego www, ale także pomagać w pozycjonowaniu strony w Google.

Linki SEO mogą być zewnętrzne, czyli takie, które są umieszczone na innej stronie, niż ta, która ma być pozycjonowania oraz zewnętrzne. Te ostatnie są ustawiane na domenie, która jest pozycjonowania i odsyłają one do innego miejsca w obrębie danej strony.

Najwięcej linków wewnętrznych można znaleźć np. w sklepach internetowych. Dzięki nim roboty czytające stronę wiedzą, że ma ona dobrą strukturę i jest jasna.

Jak działają linki SEO?


Używając linków SEO do pozycjonowania strony, należy pamiętać o tym, że linki muszą być różne – profil musi wyglądać naturalnie. Nie zapominaj też, że musisz kierować się umiarem – jeżeli dodasz w tekście za dużo linków, algorytmy wyszukiwania mogą odczytać stronę jako spam, a to bardzo jej zaszkodzi.

Link, który umieszczany jest na stronie, powinien w kodzie hiperłącza nie zawierać rel=”nofollow”. Taka informacja w linki sprawia, że nie przynoszą one oczekiwanych rezultatów w zakresie pozycjonowania strony.

Link building to nadal bardzo ważna część pozycjonowania stron w wyszukiwarce. Warto pamiętać, że do każdej strony należy podejść indywidualnie – nie ma jednej idealnej recepty. Konieczne jest więc monitorowanie jak dana strona sobie radzi, używając odpowiednich narzędzi SEO.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat narzędzi SEO w tym linków SEO, odwiedź stronę https://prposting.com/pl/blog. Znajdziesz tam wiele ciekawych informacji na temat marketingu online, a także możesz skorzystać z ich usług, które pomogą ci między innymi zbudować świadomość twojej marki w Internecie.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do