
Audyt SEO jest zbiorem informacji na temat mocnych i słabych stron danej witryny w odniesieniu do jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Celem przygotowania takiego zbioru danych jest opracowanie planu działania, który ma poprawić widoczność strony w wyszukiwarce. Audyt służy też wykryciu błędów na stronie, których wyeliminowanie może przynieść jej korzyści. Finalnie, audyt SEO przyjmuje postać dokumentu z opracowaniem poszczególnych elementów witryny pod kątem ich optymalizacji. Można powiedzieć więc, że audyt SEO to wstęp do profesjonalnego SEO, gwarantujący stronie najlepsze możliwe wyniki pozycjonowania.
Audyt SEO przeprowadza się na różne sposoby, ale najczęściej analizie i ocenie podlega:
widoczność strony w wyszukiwaniach, czyli jej aktualna pozycja w wynikach wyszukiwarki,
poprawność znaczników title i meta description,
poprawność adresów URL,
poprawność nagłówków H1, H2…
zastosowanie słów kluczowych,
wykorzystanie grafik,
obecność duplikatów treści,
czas ładowania strony,
dostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Poza tym, audyt może obejmować sprawdzenie linkowania wewnętrznego czy obecności mapy strony.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie