
Jasny przekaz w ciekawej formie
Użytkownicy Internetu unikają długich tekstów i właściwie nie ma w tym nic dziwnego. W sieci każdego dnia pojawiają się niezliczone ilości nowych treści, dlatego nie jest możliwe zapoznanie się z nimi wszystkimi. Dlatego też internauci muszą w jakiś sposób dokonać selekcji – jeśli artykuł nie przyciągnie ich uwagi już od pierwszych zdań, raczej nie będą zainteresowani dalszą częścią.
Jak się okazuje, znacznie bardziej zwracające uwagę są krótkie filmy – niektóre mają zapewniać rozrywkę, inne przekazywać konkretne informacje, jednak najlepiej jeśli sam przekaz będzie sformułowany w sposób jasny i przystępny dla odbiorcy. Dotyczy to również reklamy. Explainer Videos, czyli krótkie animacje przedstawiające ofertę danej firmy to doskonały przykład reklamy na miarę obecnych czasów.
Blogi i portale społecznościowe
Blogi internetowe stanowią idealną przestrzeń bezpośredniego kontaktu pomiędzy klientem, a firmą. Internauci często poszukują w sieci rozwiązania konkretnego problemu, dlatego odpowiednio skomponowany wpis wyjaśniający określoną kwestię, czy też stanowiący praktyczny poradnik przyciągnie na pewno zainteresowanych czytelników.
Oczywiście warto dbać o regularne umieszczanie nowych treści i przełamywanie rutyny – oprócz tekstów należy na blogu umieszczać także filmy, czy zdjęcia. Aby internauci mieli możliwość dotarcia do bloga, dobrym pomysłem będzie firmowe konto na popularnym portalu społecznościowym. Można na nim publikować ciekawostki i oczywiście umieszczać linki do artykułów na blogu. Takie kompleksowe działanie zwiększa zainteresowanie marką, buduje pozytywny wizerunek firmy, a to wszystko przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie