
Problemy z logowaniem do aplikacji PKM Jaworzno zgłaszali dziś pasażerowie. W wiadomości do redakcji piszą, że boją się mandatów. Od rana w dniu 21 marca, napływają zgłoszenia od mieszkańców Jaworzna, którzy mają problemy z aplikacją mobilną PKM Jaworzno. Jak informują czytelnicy, nie mogą zalogować się do systemu, a tym samym nie mają dostępu do wykupionych wcześniej biletów. Obawiają się, że w razie kontroli mogą zostać ukarani mandatem, mimo że posiadają ważny bilet.
Rzecznik PKM Jaworzno uspokaja
W związku z tą sytuacją zwróciliśmy się o komentarz kierownika działu organizacji i kontroli przewozów spółki PKM Jaworzno, Adriana Słupskiego, który potwierdza podobne zapytania do spółki. Uspokaja jednak, że aplikacja działa poprawnie.
- Otrzymaliśmy kilka zgłoszeń od podróżnych, którzy informuję o problemie z zalogowaniem do Aplikacji mPKM Jaworzno.. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie. Wraz z Klientem i dostawcą usługi staramy się rozwiązać problem. Nie odnotowaliśmy masowej usterki. Kontrolerzy biletów informują pasażerów o możliwościach składania reklamacji. Wszystkie osoby borykające się z problemem logowania prosimy o kontakt poprzez dedykowany adres e-mail: [email protected] Dostawca aplikacji deklaruje, że wszelkie problemy zostaną maksymalnie szybko rozwiązane. - informuje PKM.
Większość tych zgłaszanych problemów tyczy się sposobu logowania. W przypadku problemów z logowaniem za pomocą biometrii, należy spróbować zalogować się do systemu ponownie podając swój login i hasło.
W aplikacji mobilnej PKM pojawił się komunikat o zażegnaniu problemu.
W związku z błędem, który wystąpił podczas ostatniej aktualizacji aplikacji mPKM Jaworzno, niektórzy użytkownicy mogą napotkać trudności z logowaniem za pomocą PIN-u lub biometrii.
W takiej sytuacji zalecamy:
Proszę pamiętać, że jeśli zapomnieli Państwo danych logowania, opcja resetowania hasła jest najprostszym rozwiązaniem. Warto również upewnić się, że wprowadzone dane są poprawne, aby uniknąć dalszych komplikacji.
Jeśli mimo wykonania tych kroków problem nadal będzie się utrzymywał, prosimy o kontakt pod adresem: [email protected]. Nasz zespół jest gotowy, by szybko pomóc w rozwiązaniu trudności.
Problem dotyczy tylko wąskiej grupy użytkowników i nie ma charakteru masowego. Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie