Reklama

Reklama na budynku – czy to się opłaca?

AWAP
19/10/2016 08:00

Bardzo wiele osób zastanawia się, czy reklama umieszczana na budynkach w ogóle nam się opłaca. Część z nas tez tak naprawdę nie zdaje sobie sprawy z tego, że taki baner reklamowy, który zostanie umieszczony na budynku, może dotrzeć do większej liczby osób, aniżeli ulotka czy ogłoszenie w prasie. Warto jest mieć ten fakt na względzie, jeśli myślimy o tym, żeby nasza firma stała się jeszcze bardziej rozpoznawalna. Są jednak pewne czynniki, na które w sposób szczególny należy zwrócić uwagę, jeśli w ogóle myślimy o tego typu formie reklamy. Jakie to czynniki i dlaczego są one tak istotne? Na te pytania, znajdziecie państwo odpowiedź w poniższym artykule.


Przede wszystkim – jestesmy widoczni


Jedną z niekwestionowanych zalet, jeśli chodzi o reklamę na budynkach, jest przede wszystkim to, że staje się ona widoczna dla większej liczby osób. Jesli dodamy do tego fakt iż budynek znajduje się w odpowiedniej lokalizacji, możemy śmiało przypuszczać, że nasza reklama spotka się z bardzo wielką grupą odbiorców. Zobaczą ją bowiem nie tylko mieszkańcy budynku, ale też osoby, które na przykład zmierzają właśnie do pracy, czy też jadą tramwajem. Warto jednak wiedzieć, że sama lokalizacja takiej reklamy i odpowiednie jej umieszczenie, to nie wszystko. Są jeszcze inne czynniki, które w znaczący sposób wpłyną na to, jak zostanie ostatecznie odebrana nasza reklama na budynku.


Po drugie – projektowanie reklamy


To, że reklama zostanie umieszczona w odpowiednim miejscu, to nie wszystko. Bardzo ważne jest także to, aby została ona w odpowiedni sposób zaprojektowana. Reklama ma bowiem zachęcić do tego, abyśmy skorzystali z usług danej firmy, nie zaś starali się możliwie jak najskuteczniej odwracac wzrok. Reklama, którą decydujemy się umieścić na budynku, powinna się zatem odznaczać nie tylko odpowiednim designem, ale też – co bardzo ważne, uniwersalnym przekazem. Hasło reklamowe nie może być ani nachalne ani tez zbyt miałkie – należy w jego tworzeniu starać się znaleźć tak zwany złoty środek. Podobnie rzecz się ma, jeśli chodzi o kolorystykę reklamy. Powinna ona oczywiście nawiązywać do kolorów naszego produktu czy firmy, jednakże z pewnością nie powinna być ona zbyt rażąca – wybierajmy warianty kolorystyczne takie, które będą stonowane i które będą przyjazne dla oka.


Po więcej informacji znajdziecie państwo na stronie poświęconej banery reklamowe Toruń . Tam dowiecie się więcej na temat tego, czym dokładnie są banery wielkoformatowe.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do