Reklama

Relacja z kongresu Stań się PRO - postaw na Profesjonalizm/Rozwój/Oszczędność

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
22/12/2022 09:24
Czy firmy z województwa śląskiego są innowacyjne, dbające o oszczędności i rozwój, czy też problemy obecnego świata sprawiają, że znajdują się w stagnacji i braku postępu?  Na to pytanie odpowiadali uczestnicy Kongresu Stań się PRO - postaw na Profesjonalizm/Rozwój/Oszczędność. W ramach spotkania zrealizowano trzy panele tematyczne Oszczędzanie - klucz do rozwojuRozwój - nowe technologie + nowe produkty = nowi klienciPromocja - to się opłaca. Głównym partnerem kongresu jest Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Najpierw wysłuchaliśmy rad dotyczących oszczędzania w firmie. O tym, jak robić to mądrze i w przemyślany sposób opowiedzieli prezes Expo Katowice pani Iwona Gramatyka oraz Dawid Kostempski z firmy Sigma.

Mądry zawsze oszczędza - podkreśla pani prezes Targów Expo Iwona Gramatyka.


Targi dają możliwość oszczędności czasu, w jednym miejscu różni kontrahenci mogą się ze sobą spotkać i budować nowe kontakty i relacje, ale również obserwować nowości w branży. Oszczędzanie, to nie odkładanie, czy oszczędzanie na promocji, a tym bardziej na pracownikach, którzy są kapitałem firmy. Oszczędzanie to mądre inwestowanie w przyszłość i podążanie za zmianami.

W realizowaniu swoich projektów czy wdrażaniu innowacyjnych pomysłów w biznesie konieczne jest wsparcie finansowe. W kolejnym bloku tematycznym zabrali głos między innymi przedstawiciele Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Funduszu Górnośląskiego, którzy przybliżyli obecnym, jak można pozyskać dofinansowanie, by jak najlepiej rozwijać swój biznes. Zarówno pożyczki - obrotowe, płynnościowe i inwestycyjne - jak i dotacje na usługi rozwojowe to produkty, które pomagają śląskim firmom i z których przedsiębiorcy z naszego regionu powinni korzystać.

Ostatni panel poświęcono zaletom promocji. Prezentujący rozmawiali, o tym, jak odczarować łatkę czarny Śląsk, która przylgnęła do naszego województwa. Jakim językiem mówić przy budowaniu swojej marki na rynku i promowaniu swoich usług oraz jak należy postępować, żeby promocja była opłacalna i przynosiła zysk firmie.

Wypowiedzi i doświadczenia przedsiębiorców i przedstawicieli mniejszych i większych firm prezentujących się na kongresie mają walor merytoryczny dla śląskich firm. Są skarbnicą wiedzy, z której warto skorzystać w trudnych czasach, w których żyjemy. Otwierają drzwi do zbudowania nowoczesnych rozwiązań, produktów lub usług, które pozwolą przedsiębiorcom zdobyć nowych klientów.

Gośćmi kongresu byli Iwona Gramatyka, Urszula Sakowicz, Dawid Kostempski, Wojciech Zbruk, Rafał Mieszczak, Krzysztof Pieczyński, Marek Mróz oraz Wojtek Kaczmarczyk.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do