
Stalexport przekazał, że wstrzymuje prace związane z rozbudową węzła Byczyna na autostradzie A4. Decyzja ta, wynikająca z uzgodnień z Stroną Publiczną w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych do 2030 r. (z perspektywą do 2033 r.), została podjęta w trakcie trwania okresu koncesyjnego. Firma poinformowała prezydenta Pawła Silberta, że prace nie będą kontynuowane.
Stalexport Autostrada Małopolska S.A. przekazał, że wstrzymują prace związane rozbudową węzła Byczyna autostrady A4. Firma wystosowała pismo do prezydenta Pawła Silberta, w którym informuję, że wstrzymuje prace projektowe i nie będzie ich kontynuować. Decyzję o rezygnacji z rozbudowy węzła "Byczyna" podjęto w trakcie obowiązywania okresu koncesyjnego.
Decyzja o odstąpieniu od planów rozbudowy węzła Byczyna w trakcie obowiązywania umowy koncesyjnej jest efektem uzgodnień pomiędzy Stalexportem Autostradą Małopolską, zarządcą autostrady A4 Katowice-Kraków a Stroną Publiczną, podyktowanych Rządowym Programem Budowy Dróg Krajowych do 2030 r. (z perspektywą do 2033 r.). - przekazuje Stalexport Autostrada Małopolska S.A.
Koncesja Stalexport dla odcinka Katowice-Kraków autostrady A4 wygasa w 2027 roku. Po tym czasie odcinek ten przejdzie w ręce państwa i zostanie rozbudowany.
W ramach programu realizowana będzie m.in. rozbudowa autostrady A4 na odcinku od Wrocławia do Tarnowa do trzech lub nawet czterech pasów.
Rządowy program dotyczący dróg krajowych wpłynie na całą długość autostrady A4, w tym także na węzeł Byczyna. Stalexport w porozumieniu ze stroną publiczną ustalił, że przebudowa węzła powinna być dostosowana do prac, które prowadzone będą po 2027 roku. Ich zakres nie jest jeszcze znany.
W ślad za tym, na mocy aneksu do umowy koncesyjnej, zdecydowano o usunięciu rozbudowy węzła Byczyna z zakresu obowiązków SAM SA. - dodają.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Złodzieje ze stalexportu wiedzą jak się ustawić powinni gnoje rozbudować węzeł choćby miał być miesiąc po 1.03.2027 zburzony
Może zostanie uznane to jako powód do wcześniejszego wygaśnięcia umowy to byłoby z korzyścią dla nas wszystkich i dla państwa polskiego
Pełna zgoda!
Calkowita zgoda. Wieczny remont, jazda 1 pasem, ciezka kasa. To umieli zrobic bez konsultacji.
Bredziesz
A co to jest ten Stał Export to my Polacy wiemy
Mafia ze stalexportu powinna siedzieć.
Szaloną kase brać za przejazd a teraz cwaniaki chcą boczkiem się usunąć nie wywiązując się z umowy bo kończy im się okradanie kierowców 27 roku
Jakie prace??? Zablokowane pasy i nic się nie dzieje to są te prace? I wszyscy za to płacimy???
Za Stalexport Dziękujemy SLD ! Czas rozwalić to Lewackie imperium.
W całym moim życiu a mam 53 lata tylko 4 razy jechałem całym odcinkiem bez przeszkód typu remont a w latach 2008 2009 jeździłem 6 razy w tygodniu i zawsze remont
Jak żyć kolego, jak żyć, kilometr autostrady tylko 1 mln zł. Cytując klasyka.