
Ponad trzy miliony gospodarstw domowych, czyli już ponad połowa klientów TAURONA, otrzymało faktury za energię elektryczną z przejrzystym podsumowaniem kluczowych informacji. To kolejne działanie spółki, którego celem jest ułatwienie odbiorcom rozliczeń oraz wsparcie w wyborze rozwiązań sprzyjających oszczędzaniu energii.
Prezes Zarządu TAURON Sprzedaż, Mariusz Purat, podkreśla, że działania te mają na celu nie tylko zwiększenie świadomości w zakresie rozliczeń, lecz także zachęcenie do bardziej efektywnego korzystania z energii. Jak wskazuje, już sama zmiana taryfy może znacząco wpłynąć na wysokość rachunków.
TAURON przypomina, że do wyboru są m.in. taryfa G11 – z jednolitą ceną energii przez całą dobę – oraz taryfy zróżnicowane, takie jak G13s, w których koszt energii zależy od pory dnia. Aby ułatwić klientom dobór najlepszego rozwiązania, spółka przygotowała elektronicznego doradcę energetycznego, dostępnego pod adresem tauron.pl/kalkulator.
Eksperci TAURONA wyjaśniają również, że każdy rachunek za energię składa się z trzech głównych elementów: opłaty za zużyty prąd, opłaty dystrybucyjnej oraz podatków. Klienci posiadający tzw. umowę kompleksową otrzymują jedno zestawienie, obejmujące zarówno sprzedaż, jak i dystrybucję energii, co znacząco ułatwia regulowanie należności.
Od marca klienci TAURONA otrzymują dodatkowo czytelne podsumowanie dołączane do faktury papierowej. Jak zaznacza Michał Mierzwa, Wiceprezes Zarządu TAURON Obsługa Klienta, uproszczona forma prezentacji danych pozwala łatwiej kontrolować zużycie energii i związane z nim koszty, a tym samym zwiększa satysfakcję z obsługi.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.