
Prezydent Jaworzna ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Nieruchomości Gminy, działającym w Wydziale Skarbu. Poszukiwany jest kandydat z doświadczeniem w administracji samorządowej, który będzie odpowiadał m.in. za sprawy związane z gospodarowaniem nieruchomościami gminnymi.
Kandydat musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie oraz minimum 3-letni staż pracy, w tym przynajmniej rok w administracji samorządowej. Wymagane jest także obywatelstwo polskie, oraz niekaralność. Niezbędna jest znajomość przepisów prawa, w szczególności ustaw o samorządzie gminnym, gospodarce nieruchomościami, a także Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania administracyjnego.
Dodatkowym atutem u kandydata będzie: rzetelność, skrupulatność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy zespołowej i podejmowania decyzji.
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie m.in.:
Wśród dokumentów aplikacyjnych muszą się znaleźć:
Dokumenty należy złożyć do 27 maja w Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urząd Miejski w Jaworznie ul. Grunwaldzka 33 43-600 Jaworzno.
Szczegóły naboru oraz wzory wymaganych dokumentów dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jaworznie.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie