Po wczorajszym materiale o problemie z rejestracją telefoniczną w Miejskim Centrum Medycznym „Zacisze” zadzwonili do nas jaworznianie, którzy korzystają z usług zakładu zdrowia w Podwalu. Jak mówią, tam występuje identyczny problem.
Miejski Centrum Medyczne „Podwale” jest również - tak jak „Zacisze” - placówką Zakładu Lecznictwa Otwartego. Pani Zofia, która zgodziła się z nami porozmawiać jest zbulwersowana nie tylko faktem, że na Podwalu telefony w ogóle nie są odbierane, ale i samą organizacją pracy. Niejednokrotnie nie mogła dostać się do lekarza.
Liczymy, że zarząd ZLO i tą sprawą zechce się zainteresować. Pani Zofia w zasadzie wątpi, że jej interwencja cokolwiek zmieni na lepsze. My jednak wierzymy, że spółka ZLO dbając o swoje dobre imię, a przede wszystkim o dobro swoich pacjentów podejmie działania, które doprowadzą do poprawy organizacji świadczenia usług w swoich placówkach .
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/18/f0.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/18/f0.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!