
W czwartek rano doszło do ogólnopolskiej awarii sieci komórkowej Plus. Użytkownicy z różnych regionów kraju zgłaszali trudności z wykonywaniem połączeń głosowych. Zgodnie z danymi serwisu Downdetector, do godziny 11 odnotowano ponad 7 tysięcy zgłoszeń dotyczących zakłóceń w działaniu usług operatora.
Problemy rozpoczęły się we wczesnych godzinach porannych. Część klientów wskazywała, że mimo obecności zasięgu, połączenia nie były realizowane – próby kontaktu kończyły się ciszą w słuchawce lub komunikatem o rozłączeniu. Użytkownicy zauważyli, że utrudnienia dotyczyły głównie usługi VoLTE, a tymczasowym rozwiązaniem okazało się przełączenie trybu sieci na 3G.
Rzeczniczka sieci, Oktawia Chołuj, potwierdziła wystąpienie „tymczasowych problemów z dostępem do niektórych usług” i zapewniła, że zespół techniczny niezwłocznie podjął działania naprawcze. Operator przeprosił za wszelkie niedogodności i poinformował, że po godzinie 12 wszystkie funkcje zostały przywrócone do pełnej sprawności.
Według danych Downdetectora skala zgłoszeń zaczęła maleć w południe, co potwierdziło ustąpienie awarii. Choć sporadyczne trudności sygnalizowali również klienci innych operatorów, główne problemy dotyczyły sieci Plus.
Operator zapewnił, że wszystkie usługi działają obecnie prawidłowo oraz podziękował klientom za cierpliwość i wyrozumiałość.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie