
Jak informuje Anita Niemiec z SM Górnik – Zgodnie z zasadami montażu upoważnieni pracownicy administracji, na prośbę mieszkańców danej klatki, przygotowują wniosek o montaż instalacji domofonowej. Wniosek ten zawiera imienną listę oraz załącznik – ofertę wykonawcy. Na dalszym etapie wniosek jest sprawdzany w dziale członkowsko – prawnym i w dziale rozliczeń czynszowych. Wniosek ten musi zawierać zgodę co najmniej 80% osób mieszkających w danej klatce oraz nieposiadających zadłużeń na mieszkaniu. Jest to warunek, po którego spełnieniu, opłaty za domofon można rozłożyć na 8 rat doliczanych do czynszu. Istnieje również możliwość dokonania jednorazowej wpłaty całej należności. Po sprawdzeniu kwestii formalnych Zarząd Spółdzielni zleca montaż domofonu, a wybrana przez mieszkańców firma przystępuje do realizacji.Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie