Reklama

Gadżety firmowe, które zawsze się sprawdzą - TOP 5

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
24/03/2023 23:35
 

Prezent dla klienta, wyjazd na targi, podarunek dla delegacji od dostawcy? Zawsze warto mieć pod ręką gadżety, które można niezobowiązująco ofiarować drugiej stronie w ramach kontaktów biznesowych. Drobny gratis przypomni o twojej firmie, zbuduje pozytywne skojarzenie. Jest świetnym narzędziem brandingu, marketingu produktów czy strategii reklamowej. Znalezienie firmy produkującej gadżety jest proste – na rynku funkcjonuje mnóstwo tego typu przedsiębiorstw, imponująca jest też liczba przedmiotów zdatnych do logowania. Które wybrać, aby osiągnąć zamierzone efekty?

 

Kubek z logo – praktyczny prezent


Kluczowym aspektem dobrego gadżetu jest jego funkcjonalność. Nie o to przecież chodzi, aby wydać pieniądze na drobiazg, który wyląduje na dnie szuflady klienta. To dlatego najlepiej sprawdzają się prezenty, z których faktycznie można korzystać na co dzień. Jednym z najbardziej uniwersalnych upominków jest logowany kubek ceramiczny. Niezależnie od typu firmy czy stanowiska, każdy lubi wypić w pracy kawę czy herbatę. Obdarowany kontrahent może również zabrać kubek do domu, gdzie będzie przypominał mu o ofercie twojej firmy.

W przypadku kubków masz ponadto ogromny wybór w zakresie sposobów nanoszenia wzoru - sprawdź tutaj , który z nich najlepiej odda ducha twojego przedsiębiorstwa – fotograficzny nadruk, dyskretne logo, a może chwytliwe hasło na dnie lub zdobienie kryształkami? Jedno jest pewne: kubek od razu budzi pozytywne skojarzenia. Kawa w pracy to chwila przerwy, moment relaksu – resztę marketingu robi już podświadomość klienta, łącząc twoją markę z wyrzutem endorfin. Trudno o lepszą i tańszą reklamę.

 

Notes i długopis – przydatny zestaw


W biurze, w sklepie, na magazynie czy na hali produkcyjnej – zawsze znajdzie się jakaś myśl, którą trzeba niezwłocznie zapisać. To dlatego niezależnie od profilu działalności kontrahenta, idealnym prezentem będzie notes i długopis. Mało oryginalnie? Po pierwsze, nie zawsze trzeba na siłę poszukiwać innowacji. Po drugie – również klasyczny gadżet można odróżnić od tych ofiarowanych przez konkurencję.

Zarówno notesy jak i długopisy dostępne są w wielu wariantach – ekologiczna okładka z korka, antybakteryjna powłoka, ergonomiczny gumowy uchwyt czy ciekawy design – nie będziesz mieć najmniejszych problemów ze stworzeniem naprawdę wyjątkowego, a jednocześnie wybitnie przydatnego gadżetu. Ze względu na kompaktowość, taki zestaw to również świetny pomysł na targi.

 

Drobna elektronika – zawsze mile widziana


Do popularnych gadżetów należy również elektronika, ale tutaj zalecana jest ostrożność. Jeśli planujesz drobny upominek, wystrzegaj się podejrzanie tanich sprzętów. Z pewnością wielu klientów ucieszy się z słuchawek, ale jeśli kosztują one tyle co długopis, to prawdopodobnie będą miały fatalne parametry.

W sytuacji, gdy nie chcesz przeznaczać zbyt dużo na gratisy a zależy ci właśnie na elektronice, wybierz raczej pendrive czy ładowarkę – te przedmioty przydadzą się każdemu a jednocześnie istnieje możliwość wyprodukowania ich w przyzwoitej jakości bez przepłacania.

 

Torba tekstylna – bezpieczny klasyk


Dużym wzięciem cieszą się logowane torby tekstylne. Nie ma się co dziwić – są stosunkowo tanie w produkcji i mogą być nośnikiem nie tylko logotypów, ale również haseł reklamowych. Najpopularniejsze są torby bawełniane w kolorze naturalnym, na nie również najłatwiej nanosić nadruk.

Ponownie uważaj na produkty zbyt tanie – wczytaj się w opis. Najprawdopodobniej torba kosztująca połowę standardowej ceny wykonana jest z tworzywa sztucznego lub ma szereg innych mankamentów – jest bardzo cienka lub ma zbyt krótkie uszy, uniemożliwiające zawieszenie jej na ramieniu.

 

Eko-smakołyki – nowy trend


Ciekawym kierunkiem rozwoju gadżetów marketingowych są produkty spożywcze spod znaku bio i eko. Mogą to być wykonywane ręcznie słodycze czy też przetwory pochodzące z domowych gospodarstw.

Firmy nastawione na ekologię coraz częściej decydują się na współpracę z fundacjami umożliwiającymi adopcję ula – wówczas otrzymują one własny miód, który mogą podarować kontrahentom.

 

Minęły już czasy gadżetów nie spełniających żadnych funkcji – bezużytecznych breloczków czy czapeczek z daszkiem, których nie sposób założyć nawet do prac w ogrodzie. Dla współczesnego klienta najważniejsza jest użyteczność, połączona z ekologią. To dlatego idealny gratis powinien być funkcjonalny i wielorazowy – warto o tym pamiętać podczas dokonywania wyboru, aby dobrze zainwestować środki z budżetu marketingowego i osiągnąć zaplanowane efekty.

 

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do