Pan Edward z Osiedla Stałego nie może zamknąć okna balkonowego w swoim mieszkaniu. Nie było by w tym nic niezwykłego, gdyby nie fakt, że okna wymienił na nowe kilka miesięcy temu, a owo okno było już dwukrotnie naprawiane. Ostatnim razem serwisant zarzekał się, że tym razem nic już nie ma praw się zepsuć. Niestety historia się powtórzyła.
Sprawą zajmuje się już Miejski Rzecznik Konsumentów. Skontaktowaliśmy się i z właścicielem firmy, u której pan Edward zakupił okna, jak i z producentem okiem. Początkowo jedni mówili o wadzie produkcyjnej okna, drudzy o wadliwym montażu. Ostatecznie jednak zarówno właściciel Centrum Okien „Margo” jak i dyrektor generalny firmy DRUTEX postanowili osobiście zająć się problemem pana Edwarda. A chyba można było tak prostą sprawę załatwić bez rozgłosu medialnego, bo najczęściej ludzie zwracają się o pomoc do mediów dopiero w ostateczności.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/1a/8f.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/1a/8f.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!