Reklama

II Rodzinny Rajd Rowerowy

AWAP
11/06/2017 14:04

Wyścigi kolarskie mają to do siebie, że się okolic człowiek nie naogląda, do mety jak starzała i po wyścigu. Z rajdami rowerowymi inna sprawa – to i owo po drodze można podziwiać. Ale czy na pewno? Pytaliśmy uczestników II Rodzinnego Rajdu Rowerowego, który wyruszył z Rynku parę chwil po południu w niedzielę 11 czerwca. To jak to jest z tym oglądaniem okolicy?


Pani Iwona z Tych zamierzała się nacieszyć pięknymi widokami, podobnie jak jej współtowarzysze.

W rajdzie wsystartowało ok. 600 rowerzystów w wieku od 3 lat do ponad 70 lat. Oprócz rowerzystów z Jaworzna startowali też rowerzyści m.in. z Krakowa, Katowic, Olkusza, Mysłowic, Bytomia, Chrzanowa. Rajd zorganizowało MCKiS wespół z grupą rowerową Team Jaworzno i Wydziałem Edukacji, Kultury i Sportu UM. Trasa malownicza zanadto nie była.

Wśród rajdowców miał też stratować Czesław Lang, legenda polskich pedałów - jak rzekł o nim pewien nierozgarnięty dziennikarz. Ale obowiązki mu nie pozwoliły, zastapił go nie mniej utytułowany Lech Piasecki. Jechał na rowerze niezwykłym.

Czy sportowiec będzie mknął do mety czy też będzie podziwiał piękne okoliczności przyrody?

Kto jak kto, ale pan Lech należy do prawdziwych pasjonatów kolarstwa. Co daje taka pasja?

Wiadomo już co dla zawodowca oznacza ten sport. Co zaś daje przeciętnemu rowerzyście taka rekreacyjna nie wyczynowa jazda na rowerze?

Tegoroczny Rodzinny Rajd Rowerowy to z pewnością impreza udana. Być może uczestnicy zobaczą coś więcej ponad kierownicę roweru, w końcu to rajd nie wyścig i na dokładkę rodzinny.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do