Rusza kampania społeczna Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa „Weekend Bez Ofiar". To akcja ogólnopolska, która na poziomie regionalnym realizowana jest przez oddziały Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dzięki współpracy m.in. Komendy Wojewódzkiej Policji, Komendy Wojewódzkiej Straży Pożarnej oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego. Honorowy patronat nad akcją objął Minister Infrastruktury.
Celem Kampanii jest wypracowanie postawy dbałości o bezpieczeństwo w ruchu drogowym, a przez to ograniczenie liczby wypadków. Kampania ma status eksperymentu, ponieważ dzięki niej będziemy mogli przekonać się, o ile można zmniejszyć liczbę ofiar na polskich drogach, jeżeli zaangażują się w nią kierowcy i piesi.
Do inicjatywy przyłączył się także Stalexport Autostrada Małopolska S.A. - na Placu Poboru w Mysłowicach rozdawane były naklejki promujące akcję.
Szczegóły dotyczące kampanii można znaleźć na stronie www.weekendbezofiar.pl.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/1c/0c.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/1c/0c.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!