Krewka pasażerka zwyzywała dyspozytora PKM za rzekomo spóźniony kurs

Pasażerka w rozmowie telefonicznej do dyspozytora PKM zgłosiła skargę na to, że autobus linii 312 przyjechał zbyt wcześnie i nie poczekał na planowy odjazd. Rozmowa z dyspozytorem była w jej relacji bardzo nieprzyjemna. PKM sprawdziło sytuację i zapewnia, że kurs odbył się zgodnie z rozkładem.

Zirytowana pasażera po tym jak nie zdążyła na autobus postanowiła zadzwonić ze skargą do dyspozytora. Po rozmowie a nim, była tak zdenerwowana, że postanowiła poinformować również nas o całej sytuacji. 

Jedna z mieszkanek Jaworzna skontaktowała się z redakcją jaw.pl, by opowiedzieć o przykrym doświadczeniu, jakie wg. jej relacji miało ją spotkać podczas próby skorzystania z autobusu linii 312. Twierdzi, że pojazd odjechał z przystanku Jeleń Rynek kilka minut przed czasem, a kiedy próbowała wyjaśnić sprawę telefonicznie, miała zostać nieuprzejmie potraktowana przez dyspozytora Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej.

Z relacji naszej rozmówczyni wynika, że autobus, który zgodnie z rozkładem miał odjechać o godzinie 8:48, odjechał z przystanku około pięciu minut wcześniej. Nie poczekał z odjazdem na planową godzinę. Kobieta – jak sama podkreśla – bardzo się spieszyła, a niespodziewany odjazd miał uniemożliwić jej dotarcie na czas do celu. Zdecydowała się więc zadzwonić na dyspozytornię PKM, by zgłosić incydent. Tam, jak twierdzi, miała usłyszeć, że „to nie jest sprawa dyspozytorni” oraz, że dyspozytora to nie interesuje. Sam ton rozmowy uznała za nieuprzejmy i nieprofesjonalny. To miało wyprowadzić ja z równowagi. 

Aby zweryfikować jej wersję poprosiliśmy PKM Jaworzno o ustosunkowanie się do tych zarzutów. Wszystkie połączenia są nagrywane, dlatego po weryfikacji otrzymaliśmy odpowiedź. I jak się okazało, emocji w rozmowie było dużo więcej. 

PKM Zaprzecza

W odpowiedzi na nasze zapytanie, PKM Jaworzno stanowczo zaprzecza wersji przedstawionej przez pasażerkę. Wyjaśnia jednocześnie, że dyspozytor poinformował dzwoniącą pasażerkę o braku uchybień w wykonaniu kursu i wskazał możliwość złożenia reklamacji za pomocą formularza kontaktowego. Jednak – jak zaznacza PKM – w trakcie rozmowy klientka miała użyć niecenzuralnych słów. Sama pasażerka potwierdza również, że przebieg rozmowy z dyspozytorem wyglądał tak, jak w komunikacie przedstawiła spółka. PKM Jaworzno zaznacza, że w momencie, gdy podczas rozmowy padają słowa niecenzuralne, rozłączane jest połączenie.

Poniżej pełna treść odpowiedzi ze strony PKM Jaworzno:

Przekazane przez Państwa zgłoszenie nie jest zgodne ze stanem faktycznym. W dniu 29 kwietnia (wtorek) kurs linii 312 z przystanku JELEŃ RYNEK zaplanowany na godzinę 8:48 został wykonany punktualnie o godz. 08:48:30.

Pasażerka została poinformowana przez dyspozytora o braku uchybień dla wskazanego kursu i o dostępności formularza kontaktowego, który umożliwia złożenie reklamacji. W trakcie rozmowy Klientka zwyzywała naszego pracownika za zdarzenie, które nie miało miejsca. W momencie, kiedy w trakcie rozmowy padają słowa niecenzuralne, rozłączamy połączenie.”

Widok odjeżdżającego autobusu może być frustrujący, ale apelujemy aby w każdej sytuacji próbować zachować zimną krew. 

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 06/05/2025 11:02

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Bycyniok - niezalogowany 2025-04-30 09:17:53

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ???? - niezalogowany 2025-04-30 09:29:28

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Old version - niezalogowany 2025-04-30 10:26:41

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marta - niezalogowany 2025-04-30 12:16:08

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Koneser zapachów - niezalogowany 2025-04-30 14:03:47

    Może przez to że śmierdzi w tym Jeleniu to ludzie tacy nerwowi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wentyl - niezalogowany 2025-04-30 15:06:41

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ciapaty - niezalogowany 2025-05-01 20:13:10

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaworznianin - niezalogowany 2025-04-30 15:12:33

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    GPS - niezalogowany 2025-04-30 15:27:03

    W dobie tak rozwiniętej techniki i GPS "tępa dzida" powinna domyślić się że każdy przyjazd i odjazd jest rejestrowany w systemie i można sprawdzić jej prawdomówność. Ale jak chce się mieć swoje 5 minut w mediach to się zgłasza takie bzdety.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jarko wroć - niezalogowany 2025-04-30 15:45:30

    Toć to wina tego ryżego co to w warszawie siedzi, nadawał on pinindzy od niemca na te nowe badziewia i jeździ to punktualnie. Źle to było jak po mieście jeździły stare kopciuchy. A i było co powdychac a i można było ropki kupić... a tera co. Kobiecina bogobojna zgodzie ze zwyczajem spóźniła się a łajza pojechał. Boga w sercu nie mieć ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2025-04-30 16:21:14

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaworznianin - niezalogowany 2025-04-30 16:45:39

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2025-04-30 17:07:43

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2025-05-02 07:06:23

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga - niezalogowany 2025-05-04 02:46:46

    Jeżdżę komunikacją miejską całe życie i owszem czasem zdażały się niewielkie spóźnienia, ale zawsze jak autobus był za wxzas na przystanku to stał i czekał żeby nie było takich sytuacji jak z tą tępą dzidą z dżelenia. To się paniusia popisała, sama zwyzywała dyspozytora bez zdania racji, przylazła na przystanek na ostatnią chwilę i jeszcze angażuje media do rozdmuchania afery. Ja na miejscu dyspozytora założyła bym kretynce sprawę o publiczne zniesławienie. Ludzie gdzie my żyjemy żeby takie bzdury w gazecie publikować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Wróć do