Reklama

Pozycjonowanie stron – czy warto inwestować w SEO?

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
29/03/2023 21:11
Założyłeś nową firmę i stworzyłeś dedykowaną podstronę lub sklep? Z pewnością za chwilę spotkasz się z takimi pojęciami jak pozycjonowanie strony i SEO. Marketing internetowy to niezwykle ważny element, który nie może być pomijany przez przedsiębiorcę. To dzięki dobrze wykorzystanym możliwościom marketingu internetowego firma wyróżnia się na tle konkurencji, jest zapamiętywana, a jej sprzedaż się zwiększa.

Czym jest pozycjonowanie stron www?


Pozycjonowanie stron internetowych, (inaczej SEO, czyli Search Engine Optimalization) to zbiór działań, które wpływają korzystnie na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce. Celem każdego pozycjonera jest wyświetlanie strony internetowej na pierwszej stronie w wyszukiwaniach.

Co składa się na pozycjonowanie strony?

Optymalizacja tekstów, SEO copywriting,
Optymalizacja grafik,
Przekierowania,
Linkowanie wewnętrzne,
Planowanie słów kluczowych,
Meta tagi,
Wdrożenie certyfikatu SSL,
Analiza prędkości strony,
Analiza wersji mobilnej strony.

Korzyści pozycjonowania stron w Google


Zastanawiasz się czy pozycjonowanie strony jest potrzebne Twojej marce? Przed podjęciem decyzji poznaj korzyści pozycjonowania:

Wzrost widoczności witryny – pozycjonowanie strony sprawia, że jest ona atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów. Dlatego po wpisaniu danej frazy kluczowej nasza witryna wyświetli się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
Zwiększenie ruchu na stronie – lepsza widoczność strony wpływa także na ilość wejść.
Niskie koszty reklamy – pozycjonowanie strony we współpracy z profesjonalnym pozycjonerem przynosi długofalowe efekty, a jest znacznie tańsze od standardowych form marketingu.
Długotrwały efekt – chociaż pozycjonowanie nie przynosi efektów od razu, a na wzrost wyświetleń musimy zaczekać kilka miesięcy to korzyści płynące z dobrego pozycjonowania zauważalne są przez następne miesiące, a nawet lata.
Wartościowy content – pozycjonowanie stron to nie tworzenie tekstów przesyconych słowami kluczowymi, a publikacja treści, które są wartościowe dla odbiorcy, niosą odpowiedzi na jego pytania i budują nasza pozycję jako eksperta.
Wyróżnienie się na tle konkurencji – dzięki pozycjonowaniu strony w Google możemy zbudować zaufanie wśród użytkowników, którzy chętnie wrócą na naszą stronę.
Możliwość monitorowania wyników pozycjonowania – zadaniem pozycjonera jest także ciągła obserwacja wyników wprowadzonych przez niego działań, dzięki temu wiemy, czy nasza strona wyświetla się na dane słowa kluczowe.
Wzrost sprzedaży – to efekt, którego oczekuje każdy przedsiębiorca. Pozycjonowanie wpływa także na zwiększenie sprzedaży danych produktów oraz usług.

Pozycjonowanie strony w Google, a algorytmy


Pozycjonowanie stron obecnie wygląda zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Nasycanie stron internetowych słowami kluczowymi i tworzenie tekstów typowo pod robota, a nie użytkownika nie ma sensu. Za obecny wygląd pozycjonowania stron w Google odpowiadają wprowadzane przez firmę algorytmy, które odpowiadają za jakościowe treści, przyjazne dla użytkownika. Ich ciągła aktualizacja wprowadza nowe zasady pozycjonowania stron www, dlatego należy śledzić je na bieżąco.

Algorytm Panda – stawia na jakościowe treści. Jego założeniem jest skierowanie stron i treści znajdujących się na nich do użytkownika, a nie robotów.
Algorytm Pingwin – zadaniem tego algorytmu jest jakościowe linkowanie zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne.
Algorytm Koliber – wpłynął na lepsze rozpoznawanie przez wyszukiwarkę kontekstu całego wyrażenia. W ten sposób użytkownik otrzymuje wyniki, które lepiej pasują do całego zapytania, a nie konkretnych słów kluczowych.
Algorytm Gołąb – jej celem jest wyświetlanie wyników wyszukiwania użytkownika na podstawie jego lokalizacji.
RankBrain – to sztuczna inteligencja w wyszukiwarce, której zadaniem jest to, aby wyniki w wyszukiwarce były jeszcze lepiej dopasowane do użytkownika.

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron w Google?


Marketing internetowy daje wiele możliwości promocji firmy, a pominięcie go w swojej strategii sprawi, że nasza firma będzie niewidoczna. Jednym z elementów marketingu internetowego jest SEO, które pozwoli nam na lepszą widoczność naszej strony, budowanie wizerunku eksperta i zaufania wśród użytkowników. Jeżeli chcemy wdrożyć pozycjonowanie strony warto pomyśleć o współpracy z profesjonalistą, który posiada odpowiednią wiedzę, narzędzia i doświadczenie. Dodatkowo na pozycjonowanie stron w Google składa się wiele elementów, nie tylko pisanie atrakcyjnych treści. Agencja Marketingowa 3-a to zespół specjalistów, który tworzą specjaliści SEO, copywriterzy i osoby zajmujące się szeroko pojętnym marketingiem internetowym, które zajmą się pozycjonowaniem strony. Postaw na skuteczne pozycjonowanie strony w Google i poznaj możliwości SEO.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do