
Opłaty za mieszkanie, studia czy wyżywienie wymagają stałego dopływu gotówki. Telemarketing to dobre rozwiązanie przede wszystkim dla młodych osób, które nie mają zbyt wielu kwalifikacji zawodowych, a szukają zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin. Choć często doświadczenie nie jest wymagane, warto wiedzieć jakie cechy mogą być przydatne w zawodzie telemarketera. Trzeba pamiętać, że wiąże się on ze stałym kontaktem z ludźmi, ale zazwyczaj nie jest to trudna praca - student powinien jednak mieć łatwość w nawiązywaniu kontaktów. To dość przydatna umiejętność, kiedy codziennie trzeba rozmawiać z nieznanymi osobami.
Ważne jest także odpowiednie podejście, skoncentrowane na potrzebach klienta i umiejętność słuchania. Tego typu praca dla młodych sprawia też, że czasem trzeba wykazać się cierpliwością, np. kiedy rozmówca ma trudności ze zrozumieniem różnych kwestii. Z drugiej strony, osoba pracująca w call center powinna też wiedzieć w jaki sposób jasno tłumaczyć różne zagadnienia, by takich sytuacji było jak najmniej.
Zalety związane z pracą telemarketera będą inne w każdym call center. W wielu z nich pracownicy będą jednak mieli okazję nabyć nowe umiejętności. Wszystko zależy od specyfiki branży i zadań, które należy wypełniać. Przykładowo, osoby związane ze sprzedażą na pewno będą miały szansę poznać profesjonalne sposoby, które pomogą im przekonywać rozmówców do zakupu. Mogą też dowiedzieć się jakie są techniki negocjacyjne i jak wykorzystywać je w praktyce. Poza tym praca dla młodych w call center to okazja do tego, by przekonać się jak ważna jest umiejętność współpracy w zespole. Tego rodzaju wiedzę i zdolności na pewno będzie można też wykorzystać w innych zawodach.
Szukając pracy w call center, warto dokładnie czytać oferty, żeby móc wybrać te najkorzystniejsze. Na pewno godne uwagi będę firmy, które płacą nie tylko za wypracowane godziny, ale również dają możliwość otrzymywania premii lub prowizji. Niektórzy pracodawcy proponują również karty rabatowe na wybrane produkty. Czytając ogłoszenia, należy też sprawdzić czy firmy umożliwiają podnoszenie kwalifikacji i oferują kursy lub szkolenia. Najlepiej jeśli po ich odbyciu można otrzymać dowód uczestnictwa – taki certyfikat może się przydać później, podczas poszukiwań innej pracy po studiach.
Na stronie https://ccig.pl/ można przeczytać więcej o korzyściach, jakie daje zatrudnienie w telemarketingu i przy okazji dowiedzieć się, jak wygląda przykładowa ścieżka kariery w call center. Poza tym, można tam też złożyć aplikację do pracy i samemu przekonać się, czy praca jako telemarketer to dobry pomysł na zarabianie.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie