Reklama

Ubrania robocze z nadrukiem — dlaczego warto w nie zainwestować?

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
11/04/2023 21:15
Ubrania robocze z nadrukiem firmowym są doskonałymi nośnikami reklamy. Wpływają na poprawę wizerunku przedsiębiorstwa zarówno w oczach klientów, jak i pracowników. Bluzy, polary czy spodnie z logo firmy sprawiają, że biznes wygląda na bardziej profesjonalny i godny zaufania. Poznaj najważniejsze zalety odzieży reklamowej i upewnij się, że taka inwestycja będzie dla Ciebie opłacalna.

Zalety stosowania ubrań roboczych z nadrukiem


Firmowe ubrania robocze przede wszystkim mają charakter reklamowy. Są nośnikami nazwy firmy, a często także najważniejszych danych kontaktowych. Potencjalni klienci oswajają się więc z informacjami na temat konkretnych usług i sposobu ich zamawiania.

Jeśli w przyszłości będą chcieli skorzystać z tego typu oferty, skojarzą konkretny podmiot i dzięki temu istnieje duże prawdopodobieństwo, że się z nim skontaktują.

Pracownicy często noszą spodnie robocze z nadrukiem czy koszulki nie tylko w pracy, ale i poza nią. Dzięki temu zwiększają zasięg oddziaływania na potencjalnych odbiorców.

Odzież robocza z logo to również sposób na zadbanie o dobry wizerunek firmy. Kiedy pracownicy wyglądają podobnie, cała marka jest uznawana za wiarygodną zarówno w oczach aktualnych, jak i potencjalnych klientów.

To buduje większe zaufanie do przedsiębiorstwa. Pokazuje również, że dbasz o detale. Lepszy wizerunek to większa liczba realizowanych zleceń. Z kolei im więcej ich jest, tym lepiej zarabia Twoja firma.

Ubrania sygnowane logotypem wywierają pozytywny wpływ nie tylko na relacje na linii firma-klient, ale także na linii szef-pracownik. Jeśli zatrudnione osoby otrzymują ubrania robocze z nadrukiem, czują się bardziej przywiązane do miejsca pracy. Są lojalne i istnieje większa szansa na nawiązanie z nimi dłuższej, owocnej współpracy.

Zaletą ubrań jest także to, że możesz wykorzystać je jako gadżety reklamowe. Podaruj je klientom lub kontrahentom, a z pewnością docenią praktyczny charakter upominku. Zwiększy to szanse, że w przyszłości ponownie skorzystają z Twoich usług lub będą realizować dla Ciebie kolejne zlecenia.

Jakie ubrania robocze z nadrukiem wybrać?


Wśród popularnych ubrań roboczych są:

spodnie robocze z nadrukiem,
polary,
bluzy,
koszulki polo,
kamizelki i kurtki,
czapki,
koszule i swetry.

Konkretny model ubrań należy dopasować do charakteru usług, które świadczysz. Na budowach doskonale sprawdzają się spodnie robocze i polary. W okresie przejściowym czy zimowym pracownicy doceniają również kurtki bądź kamizelki.

Osoby pracujące w warsztatach czy serwisach najlepiej wyposażyć w bluzy lub koszulki, ponieważ to w nich najczęściej spotykają się z klientami i potencjalnymi zleceniodawcami.

Jak wybrać dobrej jakości ubrania robocze z nadrukiem?


Zwróć uwagę na to, jakiej jakości jest odzież robocza. Wrocław to miasto, w którym znajdziesz wiele punktów sprzedaży ubrań dla pracowników. Pamiętaj jednak, że nie każdy z nich oferuje produkty wysokiej klasy.

Aby te faktycznie stanowiły godny nośnik reklamowy firmy, a jednocześnie ułatwiały pracownikom realizację codziennych zadań, powinny być wykonane z odpowiednich materiałów. W przeciwnym razie będą krępowały ruchy i utrudniały pracę. W efekcie nie tylko nie będą reklamowały firmy, ale również wzbudzą niechęć u pracowników.

Sam nadruk na ubraniach powinien być trwały, wyraźny i estetyczny. Jeśli po kilku praniach pojawią się pęknięcia i ubytki, Twoja marka nie będzie budowała pozytywnego wizerunku ani wśród klientów, ani wśród pracowników.

Produkty łączące estetykę i wysokie walory użytkowe tworzy drukarnia reklamowa Kontur Druk. Wrocław, Częstochowa i okolice to obszary jej działalności, ale studio projektowe i produkcja współpracują również z klientami z innych regionów.

Gdzie umieścić nadruk na odzieży roboczej? Jaka powinna być jego treść?


Lokalizacja nadruku na odzieży roboczej ma kluczowe znaczenie z punktu widzenia reklamowego. Nazwa firmy lub jej logo powinny być odpowiednio wyeksponowane. Najczęściej grafikę lub napis umieszcza się na tylnej części odzieży (np. na plecach) oraz z przodu (np. na klatce piersiowej). Wówczas dane są widoczne z każdej strony.

Na ubrania nadrukowuje się głównie nazwę lub logotyp firmy, ale także podstawowe informacje związane z jej działalnością. Może to być numer kontaktowy do szefa lub działu obsługi klientów, adres strony internetowej czy kanałów w social mediach.

Odzież robocza z nadrukiem to dobry nośnik reklamy marki. Ubrania pozwalają budować pozytywny wizerunek firmy, a także ułatwiają nawiązywanie trwałych relacji między przedsiębiorstwem a kontrahentami i pracownikami.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do