
Mając więc na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców, Spółdzielnia Mieszkaniowa Górnik wprowadziła szereg czynności ograniczających ryzyko zarażenia. Ograniczyła możliwość spotkań bezpośrednich z przedstawicielami firm zarządzających, a większość spraw proponuje załatwiać mailowo lub telefonicznie.
Ze względu na stan epidemii, który cały czas trwa, spółdzielnia zachęca do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co pozwoli skrócić czas obsługi bezpośredniej. Sprawy mniej pilne można załatwiać również pocztą elektroniczną. Odpowiednie numery lub adresy poczty elektronicznej można znaleźć, klikając w link poniżej:
Wszystkie dokumenty do pobrania znajdziecie w linku poniżej. W razie potrzeby można pobrać odpowiedni druk, wypełnić i wysłać go do odpowiedniej administracji swojego zamieszkania. Spółdzielnia chce, by mieszkańcy czuli się komfortowo a przede wszystkim bezpiecznie.
http://smgornik-j.pl/do-pobrania
Najlepszym rozwiązaniem, oczywiście w miarę możliwości, są kontakty między zarządzającymi a mieszkańcami w drodze zdalnej, czyli przy użyciu telefonu i internetu. Spółdzielnia serdecznie do tego zachęca. To najbezpieczniejsza aktualnie forma kontaktów między mieszkańcami i zarządzającymi.
Zachęcamy więc mieszkańców, do kontaktowania się ze spółdzielnią korzystając ze zdalnych form obsługi. A to wszystko w trosce o nasze wspólne zdrowie i bezpieczeństwo.
[vc_facebook]
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie