Reklama

91-letnia kobieta czekała prawie 5 godzin na Izbie Przyjęć w jaworznickim szpitalu

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
20/09/2023 13:02
91-letnia jaworznianka czekała prawie 5 godzin na Izbie Przyjęć w jaworznickim szpitalu. Dopiero interwencja córki u dyżurującej pani doktor pozwoliła na przyśpieszenie procesu przyjęcia pacjentki. Dla kobiety sytuacja była skandaliczna.


Jaworznianka przyjechała do Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie ze swoją 91-letnią mamą, której badanie krwi wykazało niebezpiecznie podniesiony poziom potasu. Kobieta liczyła na szybkie przyjęcie swojej mamy, zważywszy na jej wiek - niestety nic bardziej mylnego.

Jak przekonuje jaworznianka, na Izbie Przyjęć pojawiły się około 16:15, a przyjęte zostały około 21:00 i to tylko dlatego, że kobieta osobiście poszła do dyżurującej pani doktor z prośbą o interwencję.
zostałyśmy potraktowane bardzo źle na Izbie Przyjęć - mówi Pani Gabriela

[gallery link="file" columns="1" size="large" ids="299710"]
91-latce zrobiono ponownie badanie krwi, w którym wyniki potasu były zbliżone normie. Kobietę jednak z innych powodów postanowiono zatrzymać w szpitalu. Jej córka rozumie, że nie da się przyjmować ekspresowo pacjentów, ale tak długi czas oczekiwania na przyjęcie osoby w tak podeszłym wieku jest czymś, co nie powinno się wydarzyć.

[gallery link="file" columns="1" size="large" ids="299708"]

ogłoszenia, że czas oczekiwania do 240 minut, a my czekałyśmy dłużej i to z osobą, która naprawdę jest w podeszłym wiekudodaje kobieta.

[gallery link="file" columns="1" size="large" ids="299707"]

Prowadząca z nami rozmowę jaworznianka mieszka w dzielnicy Jeleń i zwraca uwagę, że gdyby w tamtejszej przychodni byli na stałe dyżurujący lekarze, to nie byłoby potrzeby, udawać się do szpitala z każdym problemem.

Chciałabym, żeby w przychodni w Jeleniu przyjmował lekarz kilka razy w tygodniu, żeby osoby starsze mogły przychodzić w razie podkreśla pani Gabriela.

[gallery link="file" columns="1" size="large" ids="299706"]

Niestety to nie pierwszy raz, gdy tego typu historie opowiadają pacjenci, którzy szukali pomocy w jaworznickim szpitalu. Mamy nadzieje, że nasza placówka medyczna upora się z problemami i w przyszłości będzie wystarczająco dużo lekarzy, którzy będą mogli dużo szybciej udzielać pomocy medycznej pacjentom. Napisaliśmy do jaworznickiego szpitala z prośbą o zajęcie stanowiska w tej sprawie. 

[vc_facebook]

https://www.youtube.com/watch?v=32gqqqHBDt4

 

 

 

 

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do