
Miasto Jaworzno planuje składać wniosek o dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem azbestu. Jest to działanie w ramach ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest. Właściciele nieruchomości będą mogli składać swoje wnioski do dnia 31 marca.
Miasto Jaworzno po raz kolejny złoży wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach o dofinansowanie działań kierujących likwidacją wyrobów azbestowych. Samo działanie skierowane jest do osób fizycznych, które są właścicielami nieruchomości, na której znajdują się takie materiały i planują w roku 2025 ich usunięcie.
Wnioski o dofinansowanie można składać do dnia 31 marca w Urzędzie Miejskim przy ul. Plac Górników 5. Przyjmowane będą w Biurze Gospodarki Komunalnej tj. pokój 110.
Warto zaznaczyć, że dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zabezpieczeniem dachu po usunięciu z niego azbestu. Nie obejmuje również zakupu i montażu nowego poszycia dachowego czy refundacji kosztów poniesionych przez osobę, która sama zlecała demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu.
Formularz wniosku oraz regulamin dofinansowania dostępny jest na stronie www.bip.jaworzno.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie