Reklama

Drinco: nowa aplikacja, która pomoże zwiększyć ruch w twoim sklepie

AWAP
31/08/2017 06:00
Aplikacje na smartfony to coraz popularniejszy sposób na promocję konkretnych usług, produktów czy sieci handlowych i sklepów. Mogą one funkcjonować zarówno na zasadzie programu lojalnościowego, jak też systemu powiadomień o rabatach na daną grupę produktów dostępnych w różnych miejscach. Jednym z takich narzędzi jest Drinco – aplikacja promowana przez Eurocash.

Jak działa Drinco?

W aplikacji Drinco znajdują się kupony rabatowe powiązane z promocjami udostępnianymi przez sklepy uczestniczące w programie. Każdy, kto posiada aplikację na swoim smartfonie i ma zweryfikowane konto, może wyszukać najlepsze promocje oraz sprawdzać, gdzie może zrealizować dany kupon. Dużym udogodnieniem jest mapka, na której wyświetlają się sklepy w najbliższej okolicy – jest to możliwe wówczas, gdy udostępnimy swoją lokalizację. Dzięki temu użytkownik nie musi jechać na drugi koniec miasta ani przemierzać alejek rozległych supermarketów, aby w końcu „upolować” napoje w atrakcyjnej cenie. Podczas zakupów klient skanuje telefonem unikalny kod danego sklepu – w ten sposób wysyłane jest powiadomienie, że kupon został zrealizowany właśnie w tym punkcie. Do korzystania z pełnych możliwości aplikacji niezbędna jest także weryfikacja konta  – wówczas dostęp do wszystkich kuponów w aplikacji.  Jakie korzyści przynosi aplikacja?

Korzyści dla użytkowników aplikacji, którzy mają dostęp do informacji o promocjach, jest oczywisty: mogą kupić ulubione napoje w niższych cenach. W jaki sposób natomiast korzysta na tym sklep, który udostępnia kupony? Tym, co jako pierwsze przychodzi na myśl, są walory reklamowo-marketingowe: sklep jest widoczny na mapce w aplikacji jako miejsce, w którym można dokonać zakupów w atrakcyjnych cenach. Klient, który przychodzi do sklepu, aby zrealizować kupon rabatowy, zazwyczaj dodaje do koszyka coś jeszcze, już w regularnych cenach. Jednak zwiększenie ruchu w sklepie to nie jedyny zysk wynikający z korzystania z Drinco. Na zakończenie okresu rozliczeniowego sklep otrzymuje retrorabat za każdy produkt sprzedany w ramach promocji z Drinco.

Jak zacząć korzystać z Drinco?

Aby używać aplikacji Drinco z poziomu użytkownika, wystarczy pobrać ją na telefon na http://drinco.pl/ - jest ona dostępna bezpłatnie za pośrednictwem Google Play oraz App Store. Z kolei przedsiębiorcy i właściciele sklepów mogą zarejestrować się na stronie drinco.alkohole.eurocash.pl. Po zalogowaniu do panelu administracyjnego można wybrać kupony, które chcemy udostępnić w swoim sklepie – wówczas będą one widoczne dla użytkowników aplikacji, zaś sklep pojawi się na liście punktów, w których można zrobić zakupów z rabatami Drinco, oraz na mapce.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do