Reklama

Jak zdobyć zaufanie klientów dzięki mediom społecznościowym?

AWAP
29/08/2017 10:30
Większość dorosłych Polaków przynajmniej raz dokonało zakupów przez Internet. Zainteresowanie zakupami online jest nad Wisłą wyższe nawet niż w Europie zachodniej, przez co zwiększa się liczba sklepów i firm reklamujących się w sieci. Jedyny z najlepszych sposobów promowania się w Internecie oraz zdobywania zaufania klientów jest marketing w mediach społecznościowych.

Siła społeczności!

Pozycjonowanie stron internetowych jest najpopularniejszą formą promowania sklepów i firm w Internecie, jednak reklama w mediach społecznościowych pozwala osiągnąć najbardziej zadowalające efekty w budowaniu trwałych relacji z klientami. Facebook, Instagram czy YouTube umożliwiają szybkie informowanie o pojawianiu się w ofercie nowych produktów, czy też o organizowaniu akcji promocyjnych. Ponadto marketing w mediach społecznościowych opiera się na dostarczaniu potencjalnym oraz stałym klientom użytecznych treści. Mogą być nimi porady z branży, w jakiej działa firma lub sklep online – przykładowo, sklep z modą damską może prowadzić profil, na którym publikuje porady dotyczące wyboru ubrań na różne okazje lub nowinki z najważniejszych światowych wybiegów.

W marketingu w social media najważniejszą rolę odgrywa zasięg reklamy. Wystarczy, że jeden użytkownik portalu polubi post opublikowany na Facebooku, a wszyscy jego znajomi będą mogli zapoznać się z daną treścią. Podobnie jest w przypadku zdjęć na Instagramie oraz materiałów wideo publikowanych na YouTube – mogą stać się one inspiracją do wykorzystywania produktów oferowanych przez sklep lub skłonić do skorzystania z usług firmy. Użytkownicy chętnie dzielą się wartościowymi treściami w pracy, szkole, a także w gronie znajomych, promując w nienachalny sposób sklep lub przedsiębiorstwo, które wybrało marketing w social media.

Nienachalnie, czyli bez złośliwego spamu

Obecnie agencje oferujące tworzenie stron internetowych proponują połączenie witryn z profilami w mediach społecznościowych. Niestety, może zdarzyć się, że witryna zostanie zaatakowana przez wirusy. W takiej sytuacji niezbędne jest odwirusowywanie stron, gdyż złośliwe oprogramowanie może zniweczyć całą kampanię marketingową w mediach społecznościowych. Jeżeli na profilach użytkowników zaczną pojawiać się podejrzane posty z logo firmy lub sklepu, dotychczasowi oraz potencjalni klienci mogą silnie zniechęcić się do korzystania z ich oferty. Im szybciej będzie się przeciwdziałać złośliwemu oprogramowaniu, tym mniejsze szkody w wizerunku marki wyrządzi.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do