
Miasto Jaworzno ogłosiło nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności UM w Jaworznie. Jakie kwalifikacje są wymagane od kandydatów? Jaką pensję oferuje magistrat?
Wolne stanowisko urzędnicze z znajduje się w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urzędu Miejskiego w Jaworznie, w Referacie Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Publicznego. Jakie wymagania musi spełnić zainteresowany stanowiskiem, żeby móc liczyć na rozpatrzenie swojej kandydatury?
Wnioski składać można do 15 stycznia 2025 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie, przy ul. Grunwaldzkiej 33, lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiego w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno.
Miasto nie podaje w ogłoszeniu oferowanego wynagrodzenia.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.